//
کدخبر: ۳۳۳۲۳۵ //
بهاره رهنما | لعیا زنگنه

توهین عجیب بهاره رهنما به لعیا زنگنه ! + جزئیات

حرف های عجیب بهاره رهنما به لعیا زنگنه

توهین عجیب بهاره رهنما به لعیا زنگنه ! + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه ایرانی است. بهاره رهنما در اینستاگرام فعالیت چشمگیری دارد . بهاره رهنما اخیرا حواشی زیادی را در پی داشته است. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی است. بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

در واکنش به سخنان لعیا زنگنه که به لزوم حرمت‌گذاشتن برای بانوان و توقف روند ستاره‌سازی در تلویزیون بعد از افسانه بایگان و خودش در تلویزیون تأکید کرده بود، گفت: ما داشتیم برمی گشتیم. خانم زنگنه مزاح قشنگی کرد و گفت بعد از خودش و افسانه بایگان اتفاقی نیفتاده است همان موقع گفتم پس ما برویم خانه و سریال‌های قدیمی را نگاه کنیم.

لعیا زنگنه قبل از آمدن بهاره رهنما گفته بود: متاسفم بعد از خانم افسانه بایگان که ستاره اول زنان هنرمند بود و بعد از من اتفاقی نیفتاد. کسی به عنوان پدیده ظاهر نشد. کسی نبود که بگوییم فلانی آمده و عالی است و دارد پیش می‌رود.

چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی سه شنبه ۱۳ اسفند کارنامه بیست‌ساله شبکه سه سیما را در حوزه بازیگران برتر زن در مجموعه‌های این شبکه به نظرسنجی گذاشت و در این قسمت ۷ تن از بازیگران زن تلویزیونی مهمان برنامه بودند.

در این برنامه کتایون ریاحی، مرجانه گلچین، هانیه توسلی، لیلا زارع، شقایق دهقان، فریبا کوثری، ثریا قاسمی، بهاره رهنما، فاطمه گودرزی و ریما رامین فر به عنوان ۱۰ بازیگر زن برگزیده از سوی هیات داوران این برنامه، مورد قضاوت و ارزیابی مخاطبان قرار گرفتند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان