//
کدخبر: ۳۳۳۱۹۵ //
شبنم قلی خانی

سوتی وحشتناک شبنم قلی خانی در پخش زنده / سوتی خانم بازیگر در تاریخ ماندگار شد + ویدئو

در چند روز اخیر فیلمی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که سوتی شبنم قلی خانی در برنامه زنده تلویزیون است.

سوتی وحشتناک شبنم قلی خانی در پخش زنده / سوتی خانم بازیگر در تاریخ ماندگار شد + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

شبنم قلی خانی یکی از بازیگران کم حاشیه سینما و تلویزیون است. شایعاتی که پیرامون شبنم قلی خانی در فضای مجازی دست به دست می شود بیشتر مربوط به زندگی لاکچری و فخر فروشی این بازیگر معروف است. شبنم قلی خانی در رابطه با این شایعات هیچگاه واکنشی نشان نداده است . در ادامه فیلم  شبنم قلی خانی را میبینید.

زندگینامه شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در 19 آبان 1356 در تهران متولد شد. وی دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول‌شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. چندی پس از آن، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم‌اکنون فارغ‌التحصیل شده‌است. او از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می‌پرداخت. وی هم‌چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می‌کرد.

او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال ۲۰۰۰ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت‌کرد. او به علت کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته کارگردانی تئاتر از ابتدای سال ۹۲ به استرالیا نقل مکان کرده است.

شبنم قلی خانی هم چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال 2111 از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرد.

شروع بازیگری شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی بازیگری را از سال 1376 با بازی در تئاتر آغاز نمود . پس از آن با حضور در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی توانست به خوبی بدرخشد و شناخته شود . وی در این فیلم نقش مادر حضرت مسیح را ایفا می نمود .

سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی در سال 84 اولین حضور او در تلویزیون بود و پس از آن در سریالهایی از جمله ما چند نفر,سالهای برف و بنفشه,نردبام آسمان,پنجمین خورشید,پنج کیلومتر تا بهشت,سرزمین کهن و به تازگی پس از چند سال وفقه در سال 95 در سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی در نقش یکتا که کاراکتر اصلی داستان است / سریال دیوار شیشه ای به کارگردانی راما قویدل به ایفای نقش پرداخته است .

وی به عنوان بهترین بازیگر زن تلویزیون در سال 95 در برنامه سین مثل سریال انتخاب گردید.

ازدواج و همسر شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

خانم شبنم قلی خانی درسال 1386 ازدواج کرده و هم اکنون صاحب یک دختر بنام شانا می باشد. او درباره ماجرای آشنایی خود با همسرش و همچنین ازدواج شان میگوید:خواهر مـن و خواهر همسرم رضا «کـه از مـا بزرگتر هستند» باهم دوست بودند، آنها نقشه کشیده بودند کـه مـن و رضا بـه طریقی باهم آشنا شویم.

مـن در زمان تحصیلات دانشگاهی ام، دریک بازه ای نیاز بـه ماکت داشتم، از آن جا کـه خودم چیزی بلد نبودم، خواهرم گفت دوستی دارد کـه برادرش در رشته معماری تحصیل می کند و میتواند بـه مـن کمک کند. و این آغاز آشنایی مـن و همسرم بود کـه در انتها بـه ازدواج مان ختم شد.

شبنم قلی خانی درباره مراسم خواستگاری اش می گوید:سنتی و البته رسمی برگزار گردید و خداروشکر همه ی چیز خوب پیش رفت. دختر شبنم قلی خانی درسال 1394 متولد شده اسـت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۱۹۵ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    واقعا که- شنیدم شاگرد هم داره !

  • ناشناس

    این حالش خوبه

  • هیشکی

    این فیلم که مال خیلی وقت پیشه

  • سهیل

    بیسوادی تا چ حد؟؟؟
    اینا تو کتاب ها ی کلاس چهارمه
    یه مشت آدم لیسانس گ ذاشتن تو خونه اینو بردن سرکار...
    و اقعا شانس از همه چی مهم تره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان