//
کدخبر: ۳۲۸۷۲۶ //

عدم حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری غیبت محسوب می‌شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر بازگشایی مدارس بر اساس چارچوب طراحی شده گفت: اگر دانش‌آموزی در کلاس‌های حضوری حضور پیدا نکند غیبت خواهد خورد.

عدم حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری غیبت محسوب می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا کاظمی در حاشیه آیین افتتاحی طرح سواد حرکتی که در شهرری برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: والدین در شرایط عادی هم اگر نخواهند فرزندانشان را به مدرسه بفرستند نمی‌توانیم آنها را مجبور کنیم، ما مدارس را در چارچوب الگویی که طراحی کرده‌ایم بازگشایی خواهیم کرد و با دانش‌آموزان هم همان رفتاری را خواهیم داشت که در ایام حضور داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه اگر دانش‌آموزی در کلاس‌های حضوری حضور پیدا نکند غیبت خواهد خورد گفت: بخشی از دروس به صورت حضوری و بخش دیگری هم به صورت مجازی به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد لذا اگر دانش‌آموز در کلاس حاضر نشود طبعاً از بخشی از دروس محروم خواهد ماند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه در زمینه رتبه‌بندی معلمان خاطرنشان کرد: این امر در دستور کار مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان در این زمینه دغدغه‌مند هستند و هر وقت به نتیجه برسد اعلام خواهد شد و معلمان تغییرات را لحظه به لحظه مشاهده می‌کنند و در این زمینه مجلس نظر دولت و معلمان و کارشناسان را دریافت می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۷۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان