//
کدخبر: ۳۲۷۳۱۴ //

زمان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت تمدید شد

- اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، از تمدید زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

زمان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت تمدید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به تقاضای برخی از دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه نقل و انتقالات نشده‌اند، زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ورودی جدید تا تاریخ ۲۶ مهرماه تمدید شد.

همچنین دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر ورودی‌های قبل که در مهلت تعیین شده قبلی موفق به ثبت نام نشده‌اند، در روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه مجاز به ثبت‌نام در سامانه انتقال خواهند بود. این مهلت ثبت‌نام، برای آخرین بار بوده و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید لازم است پس از ثبت‌نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی تا ۲۶ مهرماه از طریق سامانه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به آدرس shahedtransmission.behdasht.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات براساس شرایط و ضوابط و اولویت‌های ایثارگری بررسی و نتیجه بررسی انتقال ورودی سال‌های قبل و ورودی‌های جدید به طور هم‌زمان از طریق سامانه در نیمه نخست به دانشگاه مبداء و مقصد اعلام می‌شود.

نخستین نشست کارگروه فرهنگی ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر برگزار شد

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین نشست شورای هماهنگی و کارگروه فرهنگی مدیران کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد با مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاههای آموزشی مبنی بر هماهنگی در ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف تحصیلی خبر داد.

 محمدعلی فقیه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای سیاست هم‌افزایی در خدمات‌رسانی فرهنگی به جامعه تحصیلی ایثارگری کارگروه فرهنگی ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر با حضور مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاههای آموزشی و مدیران کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد به منظور تبیین چگونگی همکاری فیمابین برای تسهیل ارائه خدمات فرهنگی به جامعه تحصیلی شاهد و ایثارگر برگزار شد.

در این نشست مدیران دستگاه‌ها ضمن آشنایی با مأموریت‌های یکدیگر روندهای همکاری و برنامه‌ریزی‌های مشترک را مورد بررسی قرار دادند.

یادآور می‌شود طبق اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۵ دستگاه آموزشی موظف به ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به جامعه تحصیلی ایثارگری اعم از دانشجویان، طلاب و دانش آموزان هستند و این نشست در راستای ارتقای همکاری برای ارائه خدمات مطلوب فرهنگی و پرورشی به ایثارگران برای نخستین بار تشکیل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۳۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان