//
کدخبر: ۳۲۶۷۲۳ //

اعلام جزئیات مصاحبه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد

دانشگاه شاهد برنامه مصاحبه حضوری معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت سال ۱۴۰۰ دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام شد.

اعلام جزئیات مصاحبه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد
به گزارش فرتاک نیوز،

​آن دسته از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت سال ۱۴۰۰ دانشگاه شاهد که پس از تکمیل فرم مشخصات داوطلبان تحصیل در این دانشگاه و ارسال مدارک در سامانه ثبت نام و دریافت مدارک دانشگاه شاهد، به «مصاحبه حضوری» دانشگاه دعوت شده‌اند، باید براساس شرایط اعلام شده جهت تکمیل مراحل بررسی و پذیرش خود به این دانشگاه مراجعه کنند.

بر این اساس دانشگاه شاهد تاکید کرد؛ کلیه معرفی‌شدگان زن برای ورود به دانشگاه باید بر اساس ضوابط اختصاصی دانشگاه شاهد با حجاب چادر وارد شوند.

همچنین تاکید شده است داوطلبان، زمان مناسب رسیدن به دانشگاه را برآورد و به موقع در محل اجرای برنامه حضور یابند.  برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و از تردد بی‌مورد در محل برگزاری برنامه «مصاحبه حضوری» جدا خودداری کنند.

معرفی شدگان باید هنگام ورود و خروج به محل اجرای برنامه، فاصله مناسب با دیگر داوطلبان (حداقل یک و نیم متر) را حفظ کنند.

 همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه) از ابتدای ورود به دانشگاه تا پایان برگزاری برنامه «مصاحبه حضوری» و خروج از دانشگاه الزامی عنوان شده است.

داوطلبان در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری برنامه «مصاحبه حضوری» حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کنند. همچنین تمامی معرفی شدگان لازم است رأس ساعت تعیین شده در برنامه، در محل برگزاری «مصاحبه حضوری» حضور یابند.

طبق تاکید دانشگاه شاهد، اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و قبولی نهایی تلقی نمی‌شود و از این نظر هیچ گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی‌کند. همچنین عدم حضور در این مرحله از بررسی، به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می‌شود و متعاقبا هیچ اقدامی در این رابطه امکانپذیر نخواهد بود.

زمان دقیق «مصاحبه حضوری» داوطلبان در سامانه ثبت نام و دریافت مدارک برای هر داوطلب که نیاز به مصاحبه حضوری داشته است، تعیین شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان