//
کدخبر: ۳۲۶۲۸۸ //

امروز آخرین روز ثبت‌نام کارشناسی پیام نور

ثبت نام از کلیه پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور امروز پایان می‌یابد و انتخاب واحد تا ۱۴ مهر ادامه دارد.

امروز آخرین روز ثبت‌نام کارشناسی پیام نور
به گزارش فرتاک نیوز،

ثبت نام غیرحضوری کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور که از ۷ مهر آغاز شده بود، امروز پایان می‌پذیرد. انتخاب واحد از دانشجویان نیز که از تاریخ ۸ مهرماه آغاز شده بود، ۱۴ مهرماه پایان می‌یابد.

با اعلام این دانشگاه، ثبت‌نام کلیه پذیرفته‌شدگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.

پذیرفته‌شدگان لازم است جهت ثبت‌نام غیرحضوری اسکن مدارکی چون تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری ۴ عدد)، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک دیپلم متوسطه، تصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده و دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه کنند.

همچنین پذیرفته شدگان باید در هنگام ثبت نام در سامانه گلستان وارد لینک http://emt.medu.ir شده و پس از تقاضای تاییدیه تحصیلی برای آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم/ پیش دانشگاهی) کدپیگیری را در سامانه گلستان ثبت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان