//
کدخبر: ۳۲۴۱۷۱ //

نسخه‌های جدید شاد در سال تحصیلی جدید

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: علاوه بر نسخه جدید شاد که ۳۱ شهریور ارائه می‌شود، در آبان ماه نیز نسخه جدیدتری ارائه می‌شود که اطلاعات در آن به روز شده است.

نسخه‌های جدید شاد در سال تحصیلی جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود حبیبی، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در برنامه گفتگوی خبری ۱۸:۳۰ شبکه خبر گفت: به دستور سرپرست آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ شورای راهبردی شاد از حدود یک ماه قبل تشکیل شد و دراین شورا سیاست گذاری‌های کلان شبکه آموزشی شاد و بحث آموزش مجازی در سال جدید مطرح و تصمیمات خوبی در این شورا گرفته شد.

حبیبی گفت: در ذیل این شورای کمیته اجرایی شاد تشکیل شد که از اعضای کلیه حوزه‌های مرتبط با شاد در شروع سال تحصیلی جدید مانند معاونت‌های آموزشی، معاونت پرورشی، معاونت تربیت بدنی و تمام دست اندرکارانی که در فضای شاد عضویت داشتند برای بهتر شدن برنامه شاد، نظر سنجی شد.

او گفت: سعی کردیم در چند بُعد مختلف اقداماتی انجام دهیم که یک بُعد در سطح دسترسی است، که سامانه هدایت را برای شناسایی دانش آموزانی که به دلایلی امکان دسترسی به فضای آموزش ندارند، طراحی شد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال جدید، اطلس آموزشی برای بررسی وضعیت کلیه دانش آموزان کشور را آماده کرده ایم 

او گفت: سعی کردیم سرویس‌های موجود را آسیب شناسی کرده و کیفیت آن را افزایش دهیم و در نسخه جدید شاد، یک سرویس آزمون ساز اضافه می‌شود.

حبیبی گفت: در این نسخه، فضای اتاق گفتگوی صوتی نیز ارائه خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان