//
کدخبر: ۳۲۳۲۲۷ //

آموزش‌های حضوری در مدارس از آبان ماه آغاز می شود

کمرئی ازبرنامه تدریجی وزارتخانه برای ارائه آموزش‌ها از آبان ماه خبرداد و گفت: فعالیت‌های آموزشی قطعاً از ابتدای مهرماه و آموزش‌های حضوری نیز به تدریج از آبان ماه در مدارس کشور شروع خواهد شد.

آموزش‌های حضوری در مدارس از آبان ماه آغاز می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در برنامه «صبح و گفتگو» از برنامه تدریجی وزارتخانه برای ارائه آموزش‌ها از آبان ماه خبر داد و گفت: فعالیت‌های آموزشی قطعاً از ابتدای مهرماه آغاز می‌شود و آموزش‌های حضوری نیز به تدریج از آبان ماه در مدارس کشور شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما در این ۱۸ ماهی که از شرایط کرونایی و آموزش‌های غیرحضوری گذشته به اندازه کافی انباشت اطلاعات و دانش و تجربیات بین المللی در این زمینه به دست آوردیم افزود: بازگشایی مدارس از آبان ماه به صورت حضوری مصوبه و تصمیم ستاد است.

کمرئی با بیان اینکه در مدارس کمتر برخوردار و مناطق محروم کشورمان، امکان فاصله گذاری اجتماعی بیشتر است گفت: در این نوع مدارس با رعایت پروتکل‌ها، می‌توان آموزش‌ها را به صورت حضوری ارائه کرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به دو مولفه اصلی برای برگزاری آموزش‌های حضوری گفت: مبنای ما برای آموزش حضوری این است که تعداد دانش آموزان در هر کلاس درس ۱۵ نفر باشد و مولفه دوم هم تراکم جمعیت در کل مدرسه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان