//
کدخبر: ۳۲۳۱۱۰ //

اعلام آخرین مهلت و نحوه انتخاب واحد نیمسال اول دانشگاه آزاد

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی فرآیند ثبت درخواست انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

اعلام  آخرین مهلت و نحوه انتخاب واحد نیمسال اول دانشگاه آزاد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ایمان عطارزاده با اشاره به برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، گفت: انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول که توسط سامانه آموزشیار انجام می‌شود، از روز شنبه ۱۳ شهریور آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سوم تا هفتم مهرماه نیز به عنوان بازه زمانی حذف و اضافه دانشجویان تعیین شده است، گفت: بر این اساس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درصورت نیاز به درخواست‌های سیستمی برای امور آموزشی، فرآیند فارغ‌التحصیلی، پرداخت شهریه و...  می‌توانند از ساعت ۲۲ هر شب لغایت ۶ صبح روز بعد به سامانه آموزشیار مراجعه کنند.

دکتر عطارزاده با تشریح فرآیند انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰، اظهار داشت: دانشجویان با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir می‌توانند از طریق منوی درخواست/ مجوز - ذیل منوی «ارسال/ پیگیری درخواست دانشجو» اقدام به ثبت درخواست انتخاب واحد کنند. برای این کار لازم است در قسمت «ارسال درخواست جدید»، طبقه‌بندی موضوع را «عملیات آموزشی دانشجو» و موضوع درخواست را «مجوز انتخاب واحد» و نیمسال درخواست را معادل «۱۴۰۰۱» قرار دهند. پس از انجام این مراحل و با انتخاب دکمه «ثبت»، درخواست مجوز انتخاب واحد ترم مهر ۱۴۰۰ برای دانشجو انجام می‌شود.

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پس از انجام این مراحل، دانشجویان می‌توانند از طریق منوی «ثبت نام دروس دانشجو» ذیل منوی «انتخاب واحد» اقدام به اخذ دروس و انتخاب واحد کنند. لازم به ذکر است دانشجویانی که در نمیسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹ (ترم ۳۹۹۲) انتخاب واحد داشته‌ یا ترم مرخصی ثبت کرده‌اند، مجاز به ثبت درخواست انتخاب واحد خواهند بود. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی در پایان خاطرنشان کرد: بر این اساس دانشجویانی که آخرین وضعیت آنها در نیمسال دوم سال ۱۳۹۹ و نیمسال اول ۱۴۰۰ (ترم‌های ۳۹۹۲ و ۴۰۰۱) وضعیت عدم مجاز به ثبت نام در نیمسال ثبت شده باشد، مجاز به ثبت درخواست نخواهند بود. همچنین دانشجویانی که آخرین وضعیت آنها در نیمسال جاری (۱۴۰۰) ترم مرخصی ثبت شده باشد نیز مجاز به ثبت درخواست نیستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۱۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان