//
کدخبر: ۳۲۲۰۵۳ //

پاکستانی ها دختر بلاگر را وحشیانه کتک زدند+فیلم

انتشار تصاویری از حمله وحشیانه صدها مرد پاکستانی به یک دختر و عریان کردنش به دلیل فعالیت در فضای مجازی در این کشور به شدت خبرساز شده است. خبرگزاری آلمان اعلام کرد یک دختر جوان پاکستانی که در فضای مجازی فعالیت می‌کند چند روز پیش در شهر لاهور هدف تهاجم بیش از ۴۰۰ مرد قرار گرفته و بعد از مضروب شدن و از دست دادن بخش زیادی از لباس‌هایش از فراز یک بلندی به پایین پرتاب شد. یکی از دستیاران نخست‌وزیر پاکستان نیز در واکنش به این حادثه گفته است، دولت از جرم هیچ یک از شرکت‌کنندگان در این اقدام چشم‌پوشی نخواهد کرد.

پاکستانی ها دختر بلاگر را وحشیانه کتک زدند+فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

انتشار تصاویری از حمله وحشیانه صدها مرد پاکستانی به یک دختر و عریان کردنش به دلیل فعالیت در فضای مجازی در این کشور به شدت خبرساز شده است.

خبرگزاری آلمان اعلام کرد یک دختر جوان پاکستانی که در فضای مجازی فعالیت می‌کند چند روز پیش در شهر لاهور هدف تهاجم بیش از ۴۰۰ مرد قرار گرفته و بعد از مضروب شدن و از دست دادن بخش زیادی از لباس‌هایش از فراز یک بلندی به پایین پرتاب شد.

یکی از دستیاران نخست‌وزیر پاکستان نیز در واکنش به این حادثه گفته است، دولت از جرم هیچ یک از شرکت‌کنندگان در این اقدام چشم‌پوشی نخواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان