//
کدخبر: ۳۱۹۷۴۸ //

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مدارس سمپاد

اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان (بر اساس ظرفیت پذیرش تعیین‌شده) اعلام شد.

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مدارس سمپاد
به گزارش فرتاک نیوز،

اسامی پذیرفته‌شدگان  آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان در سامانه Azmoon.medu.ir منتشر شده است.

بر این اساس، پذیرفته شدگان می توانند با ورود به سامانه pada.medu.ir ثبت نام الکترونیکی خود را در مدرسه پذیرفته شده، انجام دهند.

پیش از این الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در مصاحبه با صدا و سیما گفته بود: بیش از 149 هزار و 437 نفر در  آزمون پایه هفتم شرکت کرده بودند که اسامی 17 هزار و 637 نفر پذیرفته شده روی سامانه قرار گرفته است.

هم‌اکنون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، اطلاعیه‌ای به شرح زیر، صادر کرد:

به اطلاع داوطلبان گرامی پذیرفته‌ نشده در آزمون‎‌های ورودی دبیرستان‎‌های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان می‌رساند؛ امکان ثبت درخواست مشاهده پاسخ ‌برگ قرائت ‌شده از تاریخ 17 تا 19 مردادماه 1400، در سامانه azmoon.medu.ir  فراهم است و داوطلبان می توانند در تاریخ اعلام‌شده به سامانه مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین مشاهده پاسخ‌ برگ قرائت ‌شده برای متقاضیان از تاریخ 22 تا 26 مردادماه 1400، در سامانه امکان‌پذیر است و به صورت هم ‌زمان، امکان ثبت‎ درخواست‌های تجدیدنظر در سامانه فراهم خواهد بود.

نتایج بررسی درخواست‌ها حداکثر تا هفته دوم شهریورماه اعلام می‌شود.

شایان ذکر است؛ با توجه به شرایط خاص همه‌گیری کرونا در کشور و به منظور رعایت پروتکل‎‌های بهداشتی تمامی فرایندهای پاسخ‌‌گویی درخصوص آزمون‎‌ها تنها از طریق سامانه امکان‎‌پذیر می‎‌باشد. لذا، از هرگونه مراجعه حضوری، مکاتبه و ... جداً خودداری کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان