//
کدخبر: ۳۱۷۹۵۸ //
دکتر تقی زاده مصدوم شد:

عامل حمله دردناک به پزشک بندرعباسی بازداشت شد+عکس

هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری ضارب یکی از پزشکان در بندرعباس خبر داد


 عامل حمله دردناک به پزشک بندرعباسی بازداشت شد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

علی صالحی ظهر امروز (۲۹ تیرماه) در این خصوص اظهار کرد: پس از انتشار تصاویری مبنی بر مضروب شدن یکی از پرسنل درمانگاه شهید چمران بندرعباس توسط فردی در فضای مجازی، به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مأموریت داده شد به منظور شناسایی ضارب پزشک ، به صورت ویژه اقدام نماید که در نتیجه تدابیر اتخاذ شده ، فرد مورد نظر در کوتاهترین زمان ممکن توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: با دستگیری فرد ضارب، تحقیقات از وی در خصوص انگیزه و علل و عوامل دخیل در این حادثه آغاز شده است که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

این پزشک 32 ساله، سینا تقی زاده نام دارد که در ساعت 2 ظهر روز حادثه (شنبه 26 تیرماه) دقایقی بود شیفت را تحویل گرفته و در حال ویزیت بیمار بود.

 «10 دقیقه‌ای می‌شد که شیفت را از همکارم تحویل گرفته بودم و مشغول ویزیت یکی از بیماران بودم که ناگهان جوانی حدود 37 ساله با چاقو به سمتم حمله‌ور شد و پس از گرفتن یقه پیراهنم، به‌شدت با سر به صورتم ضربه وارد کرد و قصد چاقو زدن به من را داشت».

بیماران بدحال با دیدن این درگیری، حالشان بدتر شده و موجی از ترس و وحشت در محل غالب شده بود

«این مرد با دادوفریاد، تهدید به کشتن و مرگ من می‌کرد ومی گفت تو باعث مرگ پدرم شدید و... همان لحظه یکی از همکاران پزشک که شیفت را به من تحویل داده بود و همراهان بیمار به کمکم آمدند حتی در این درگیری انگشت‌های دست همکارم براثر ضربه چاقو به‌شدت مجروح شد».

پلیس 110 از راه رسید و مرد مهاجم غیربومی، با به‌جا گذاشتن چاقو، از محل گریخت.

دکتر تقی زاده در خصوص این مهاجم گفت:«پنج‌شنبه گذشته یعنی دو روز قبل از حادثه، این جوان به همراه پدر بدحالش که علائم تنگی نفس را داشت به درمانگاه آمد با دیدن این بیمار حدود 50 ساله، خارج از نوبت وی را ویزیت کردم و بلافاصله پس از معاینه با توجه به حال عمومی وخیم بیمار، نامه بستری را به پسر این مرد دادم که به‌سرعت وی را دریکی از بیمارستان‌ها بستری کند».

عصر بود و درمانگاه چمران شلوغ. پزشک سریعاً بر بالین بیماران بدحال شامل بیماران کرونایی درمانگاه می‌رفت و آن‌ها را ویزیت و دستور دارو و... صادر می‌کرد یک‌ساعتی گذشت تا آنکه مرد جوان (مهاجم) نزد پزشک آمد و ادعا کرد پدرش حالش وخیم است.

«تعجب کردم فکر کردم این مرد، پدرش را به بیمارستان انتقال داده است، علت مراجعه نکردن را جویا شدم که او بابیان اینکه شاید حال پدرش در همین درمانگاه بهبود یابد او را به بیمارستان نبرده بود، سریعاً بر بالینش حاضر شدم بیمار نبض نداشت در حضور پسر بیمار، اقدامات احیا را بر روی او انجام دادم، لوله تراشه توی ریه‌اش گذاشتم و... تا اینکه اورژانس آمد و بیمار به بیمارستان منتقل شد».

پزشک جوان ادامه داد:«تا اینکه دو روز بعدازآن موضوع پسر این بیمار که بعد فهمیدم به علت کرونا و دیر رسیدن به بیمارستان فوت‌شده بود به درمانگاه آمد و به من حمله‌ور شد، در این حادثه از ناحیه چشم‌چپ آسیب دیدم و دست خانم دکتر درمانگاه نیز جراحاتی برداشت، مهاجم با دیدن پلیس از صحنه فراری شد و فقط توانستیم پلاک خودرو وی را یادداشت کنیم و از طریق مقامات قضایی و انتظامی در جستجو این فرد مهاجم هستیم».

دکتر تقی زاده حدود 6 سالی است که پزشک درمانگاه چمران محله امیرآباد بندرعباس است و به گفته او، این موضوع اولین بار در این مکان رخ داده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان