//
کدخبر: ۳۱۴۲۳۶ //
حمید فرجی مسئول کمیته شوراها و مدیریت شهری و روستایی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در پهنه غرب کشور

امیدواریم هر آن چه خیر و صلاح مردم است رقم بخورد

مسئول کمیته شوراها و مدیریت شهری و روستایی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در پهنه غرب کشور گفت: با پایان یافتن زمان تبلیغات امیدواریم هر آن چه خیر و صلاح مردم است رقم بخورد

امیدواریم هر آن چه خیر و صلاح مردم است رقم بخورد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید فرجی مسئول کمیته شوراها و مدیریت شهری و روستایی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در پهنه غرب کشور در گفت وگو با فرتاک نیوز گفت: کمیته شوراها و مدیریت شهری و روستایی معاونت اقشار ستاد مرکزی آیت الله رئیسی از حدود دو هفته پیش فعالیت خود را در سراسر ایران عزیز از جمله پهنه غرب کشور (استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان و همدان) آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه شاکله اصلی این ستاد توسط پرسنل شهرداری و نمایندگان محترم ادوار مختلف شوراهای شهر و روستا تشکیل شده است، در مدت زمان کوتاهی ستادهای مربوطه در مراکز استان‌ها و تمامی شهرستانهای پهنه غرب کشور سازماندهی و شروع به فعالیت منسجم انتخاباتی کردند.

فرجی در ادامه گفت: لازم به ذکر است طی این مدت علاوه بر برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد با بزرگان منطقه، اصناف و اقشار مختلف مردم؛ همایش‌های بزرگ و باشکوهی نیز در سرتاسر پهنه برگزار گردید و تا پایان مهلت قانونی به فعالیت های انتخاباتی ادامه  دادند.

مسئول کمیته شوراها و مدیریت شهری و روستایی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در پهنه غرب کشور در ادامه ضمن تشکر از همه کسانی که در این مدت فعالیت داشته‌اند، گفت: از فرصت استفاده می‌کنم و از مسئولین محترم و اعضای پرتلاش کمیته شوراها و مدیریت شهری و روستایی در پهنه غرب کشور صمیمانه تشکر میکنم.

فرجی در پیان صحبت‌های خود گفت: به امید مشارکت حداکثری هموطنان عزیز در انتخابات، امیدواریم هر آن چه که خیر و صلاح ملت عزیز ایران است رقم بخورد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۲۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان