//
کدخبر: ۲۸۸۳۹۹ //

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری وزارت بهداشت

اسامی تعداد ۱۵۸۸ پذیرفته شده آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی داروسازی و دندانپزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت قرار گرفت.

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری وزارت بهداشت

تمامی پذیرفته شدگان این آزمون جهت اطلاع از نحوه ثبت نام، لازم است به سایت اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند و عدم ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف بوده و هیچ گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود.

 به گزارش فرتاک نیوز، اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفاً براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می شود.  افرادی که به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی و پژوهشی (D.Ph ) محروم خواهند شد. این محرومیت شامل پذیرفته شدگان با پرداخت شهریه (دانشجویان بین الملل ودانشگاه آزاد اسلامی) نمی شود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد؛ از تمامی پذیرفته شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی (D.Ph )، و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری به محل اشتغال خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمان های دیگر نیستند (به غیر از دانشگاه های شهریه پرداز و آزاد اسلامی) تعهد محضری اخذ می شود. 

براساس آئین نامه ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمون های ورودی، در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هرگونه تقلب در کلیه مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.

کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب خواهد بود.

 اسامی رتبه های برتر اول تا سوم هر رشته نیمه دوم دی ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونتهای آموزشی دانشگاه های مربوطه ارسال خواهد شد. لذا متقاضیان استفاده از مزایای رتبه های برتر می توانند از نیمه دی ماه به بعد به واحدهای فوق  مراجعه کنند.

در آزمون فوق تعداد ۱۸ هزار ۲۴۱ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۶۷۳ نفر در آزمون شرکت کردند. پس از برگزاری مرحله کتبی آزمون، تعداد ۳۳۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته محل بوده اند که نهایتا پس از انجام مصاحبه، ۱۵۸۷ نفر (۵۹۷ نفر مرد و ۹۹۰ نفر زن) در آزمون پذیرفته شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان