//
کدخبر: ۲۵۸۵۷۸ //

تعیین تکلیف شهریه مهدهای کودک در تیر ماه

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تعیین تکلیف شهریه جدید مهدهای کودک در سال جاری خبر داد و گفت: تا تیر ماه شهریه‌های جدید اعلام می‌شود.

تعیین تکلیف شهریه مهدهای کودک در تیر ماه
به گزارش فرتاک نیوز،

حبیب‌الله مسعودی‌فرید اظهار کرد: هر ساله در فروردین ماه شهریه‌ جدید برای مهدهای کودک تعیین و اجرا می‌شد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این مسئله به تعویق افتاده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون مهدهای کودک تعطیل هستند و زمان بازگشایی مهدهای کودک هنوز مشخص نیست اما فرایند بررسی شهریه‌های جدید در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است و بنا داریم تا تیرماه شهریه‌های جدید ابلاغ و اجرا شود.

مسعودی‌فرید با اشاره به اینکه سازمان حمایت از مصرف کننده نیز در جلسات تعیین شهریه حضور دارد، گفت: سازمان بهزیستی تلاش دارد بر اساس قیمت تمام شده هزینه‌ها در مهدهای کودک شهریه‌های جدید را اعلام کند که امیدواریم در این زمینه سایر بخش‌ها نیز با سازمان بهزیستی همراهی کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: شهریه مهدهای کودک در استان‌ها و مناطق مختلف متفاوت است که البته سال گذشته تا سقف 29 درصد شهریه‌ مهدهای کودک افزایش یافت که امسال نیز شهریه‌ها بر اساس تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی تعیین می‌شود.

وی درباره رقم افزایش شهریه‌ مهدهای کودک در سال 99 گفت: در این زمینه هنوز نمی‌توان رقمی اعلام کرد و باید منتظر برگزاری جلسات باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۵۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان