//
کدخبر: ۲۵۷۳۳۳ //

برگزاری مجدد کمیسیونهای معافیت پزشکی و کفالت

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که جلسات شوراهای پزشکی و هیئتهای رسیدگی مربوط به معافیت کفالت، از اول اردیبهشت ماه مجدداً با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار می‌شوند.

برگزاری مجدد کمیسیونهای معافیت پزشکی و کفالت
به گزارش فرتاک نیوز،

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که جلسات شوراهای پزشکی و هیئتهای رسیدگی مربوط به معافیت کفالت که به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده بودند، از اول اردیبهشت ماه مجدداً با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار می‌شوند.

در این اطلاعیه آمده است:

رسیدگی به پرونده‌های شورای پزشکی و هیئتهای رسیدگی با رعایت  فاصله‌گذاری اجتماعی بین افراد و اقدامات غربالگری از جمله تب‌سنجی افراد در بدو ورود، الزام استفاده از ماسک، دستکش و سایر اقلام بهداشتی در وظیفه عمومی محل سکونت مشمولان انجام می‌شود.

مشمولان واجد شرایط در صورت دریافت پیامک حضور در جلسه شورا، در موعد مقرر به رده وظیفه عمومی محل سکونت خود مراجعه کنند.

گفتنی است، به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش ترددهای غیر ضروری مشمولان و خانواده‌های آنها، رسیدگی به پرونده‌هایی که نیاز به حضور مکفل و مشمول نباشد، به صورت غیر حضوری و براساس محتویات پرونده انجام می‌شود.

مشمولان و خانواده‌های آنها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی  sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۳۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان