//
کدخبر: ۲۵۶۰۴۳ //

زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه اعلام می شود

مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درخصوص تغییر زمان برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری اطلاعیه ای صادر کرد.

زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه اعلام می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در خصوص تغییر زمان برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «بدین وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری– قوه قضائیه سال ۱۳۹۸ که از تاریخ ۹۸/۱۲/۱۳ لغایت ۹۸/۱۲/۲۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون مذکور ثبت نام نموده‌اند، می‌رساند به منظور رفاه حال داوطلبان و با توجه به شرایط کنونی حاصل از شیوع ویروس کرونا، این آزمون که قرار بود در تاریخ ۱۳۹۹/۳/۹ برگزار گردد، به تاریخ دیگری موکول گردید که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

ضمناً به منظور همراهی و مساعدت با داوطلبان، تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که قبلاً نسبت بهثبت نام اقدام نموده‌اند و همچنین ایجاد امکان ثبت نام برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند، فراهم می‌شود که زمان و نحوه انجام آن نیز طی اطلاعیه‌ای متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان