//
کدخبر: ۲۴۸۵۰۰ //

تا پایان هفته تاریخ جدید آزمون‌های ارشد و دکتری را اعلام خواهیم کرد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه برای تعویق مجدد آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد منتظر مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: اگر این ستاد تصمیم بر تعویق مجدد آزمون‌ها داشته باشد، آن را اجرایی خواهیم کرد.

تا پایان هفته تاریخ جدید آزمون‌های ارشد و دکتری را اعلام خواهیم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ابراهیم خدایی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر آزمون دکتری سال ۹۹ که قرار بود ۹ اسفند ماه ۹۸ برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا ویروس به تاریخ ۲۸ فروردین ۹۹ به تعویق افتاده است.

وی در ادامه تصریح کرد:  با توجه به اعلام وزارت کشور مبنی بر تعیین زمان برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۹ فروردین ۹۹ و تداخل آن با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به منظور ایجاد تسهیلات و برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون، زمان این آزمون نیز تغییر کرد.

خدایی تاکید کرد: پیش از این زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ تعیین شده بود که این زمان به روزهای چهارشنبه ۳ و پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۹۹ تغییر می‌یابد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین خاطرنشان کرد: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بر تعویق مجدد آزمون‌ها داشته باشند، از آن تبعیت خواهیم کرد.

دکتر خدایی افزود: تصمیم‌گیری در خصوص تعویق مجدد آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد منوط به بررسی مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا است که اگر تصمیم به تعویق باشد، تا پایان هفته تاریخ جدید آزمون‌ها را اعلام خواهیم کرد.

 دکتر نمکی وزیر بهداشت امروز ضمن تشریح مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال و به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد و گفت: وزارت علوم بعدا زمان برگزاری این دو آزمون را اعلام خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان