//
کدخبر: ۲۴۶۱۷۷ //

توقف رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان تا اطلاع ثانوی

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از توقف رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

توقف رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان تا اطلاع ثانوی
به گزارش فرتاک نیوز،

گودرز کریمی فر با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که برای اسکان نوروزی فرهنگیان انجام ‌شده بود، اظهار کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس و رده‌های مجری طرح تا اطلاع ثانوی، متوقف و در صورت کنترل ویروس کرونا، اطلاع‌رسانی لازم در مورد اسکان نوروزی فرهنگیان صورت خواهد گرفت.

وی افزود: وزارت آموزش‌وپرورش، آمادگی کامل ۱۱ هزار مدرسه مجهز شده در قالب ۱۰۸ هزار کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان، فراهم کرده بود که در حال حاضر به دلیل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، رزرو اینترنتی اسکان نوروز ۱۳۹۹ فرهنگیان، موقتاً لغو شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش با ۳۹۸ مرکز آموزشی رفاهی (خانه معلم) در قالب ۱۶ هزار و ۴۹۸ تختخواب، به‌صورت کاملاً بهداشتی و با رعایت کلیه توصیه‌های بهداشتی ازجمله شستشوی روزانه با محلول‌های ضدعفونی، استفاده از کاورهای یک‌بارمصرف و مایه‌های شستشوی الکلی، آمادگی پذیرش مسافرین فرهنگی را در نوروز در سراسر کشور دارد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی در پایان تأکید کرد: با این‌وجود پیشنهاد می‌شود به خاطر پویش همگانی و مبارزه باریشه کنی ویروس کرونا، ترجیحاً از مسافرت‌های نوروزی، پرهیز شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان