//
کدخبر: ۲۰۳۰۱۴ //
نیلی خبر داد:

تدوین شیوه‌نامه به‌کارگیری اطلاعات ماهواره‌ای در زمان وقوع سیل

رئیس هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب از برنامه ریزی برای تدوین شیوه‌نامه‌ تعاملی با سازمان فضایی ایران برای دریافت سریع و به موقع اطلاعات سیل با استفاده از داده های ماهواره‌ای خبر داد.

تدوین شیوه‌نامه به‌کارگیری اطلاعات ماهواره‌ای در زمان وقوع سیل
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود نیلی احمدآبادی رئیس هئیت ویژه گزارش ملی سیلاب و رئیس دانشگاه تهران از پژوهشگاه فضایی ایران بازدید کرد و در جریان ارائه گزارش فعالیت‌های این پژوهشگاه و سازمان فضایی در خصوص سیلاب قرار گرفت.

وی در این بازدید با بیان اینکه سازمان فضایی ایران و پژوهشگاه فضایی، جزو اولین نهادهایی بودند که برای همکاری با هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب اعلام آمادگی کردند و به خاطر دستاوردهای ارزشمندی که داشته اند به آنها تبریک می‌گویم، گفت: در هیئت ویژه سیلاب ۱۶ کارگروه تشکیل شد و استفاده از تمام توان ملی و تجارب جهانی هدف این هیئت است. برای تشکیل آن یک شبکه متخصصان مرتبط با موضوع سیلاب ایجاد کردیم و در اصل تشکیل این هیئت، خود یک نوآوری است.

نیلی افزود: با توجه به نقش مهم و اساسی سازمان و پژوهشگاه فضایی ایران و اهمیت داده های ماهواره‌ای در حوزه سیلاب، امیدوارم بتوانیم شیوه‌نامه‌ای برای تعامل هرچه بهتر و دریافت سریع و به موقع اطلاعات با این سازمان و پژوهشگاه تدوین کنیم تا بتوان از این ظرفیت‌های ملی به طور کامل استفاده کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان