//
کدخبر: ۱۷۷۰۳۰ //
سفیر نروژ در ایران تاکید کرد؛

درخواست کمک از انجمن‌های بشردوستانه نروژ برای هموطنان سیل زده

سفیر نروژ در ایران بر درخواست کمک از انجمن‌های بشردوستانه نروژ برای هموطنان سیل زده تاکید کرد.

درخواست کمک از انجمن‌های بشردوستانه نروژ برای هموطنان سیل زده
به گزارش فرتاک نیوز،

«لارس نوردرم»، سفیر نروژ در ایران بعد از ظهر یکشنبه در جریان بازدید از جمعیت هلال احمر شمیرانات با اشاره به درخواست وزارت امور خارجه از کشور نروژ برای ارسال کمک‌های بشردوستانه، بر پیگیری این درخواست از انجمن‌های بشردوستانه کشور خود تاکید کرد.

سفیر ایران در نروژ با تقدیر از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی داوطلبان و نجات گران جمعیت هلال احمر در استان‌های گرفتار در سیل، در خصوص دیدارهای دیگری که با مقامات ملی و بین المللی در ایران برای کمک به هموطنان متأثر از سیل انجام شده، توضیحاتی ارائه کرد.

گفتنی است در این دیدار حسن فراهانی، رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات نیز ضمن تشکر از توجه دولت و ملت نروژ به موضوع سیل اخیر در ایران از خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح علی الخصوص سیل اخیر گزارشی را ارائه کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات همچنین با اشاره به تحریم‌هایی که موجب سخت شدن مسیر کمک‌های بین المللی به هلال احمر ایران شده، اضافه کرد این تحریم‌ها فشار بر مردم و به خصوص آسیب دیدگان سوانح را افزایش داده است.

مسئول آموزش هلال احمر شمیرانات نیز با توضیح وضعیت سانحه خیزی کشور نقش داوطلبان در پاسخگویی به سوانح را تشریح کرد، خسروی با بیان اینکه هرساله در کشور شاهد سوانحی هستیم که مشارکت داوطلبان و نجاتگران جمعیت هلال احمر را اجتناب ناپذیر می‌کند توضیحاتی در خصوص آموزش‌ها و مراحل آماده سازی داوطلبان برای ورود به تیم‌های حرفه‌ای امداد ونجات ارائه کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان