//
کدخبر: ۱۶۹۴۷۵ //

آغاز ثبت نام تکمیل درمان رانندگان حمل و نقل عمومی

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور مرتضی ضامنی افزود: ثبت نام بیمه تکمیل درمان رانندگان ازشنبه(4 اسفندماه) آغاز می شود.

آغاز ثبت نام تکمیل درمان رانندگان حمل و نقل عمومی
به گزارش فرتاک نیوز،

وی در خصوص آخرین وضعیت طرح صدور بیمه نامه های رانندگان حمل و نقل عمومی بدون سود وضامن تا سقف 3 میلیون تومان اظهار داشت:فرآیند این طرح آغاز شده است و رانندگان می توانند برای دریافت کلیه خدمات بیمه ای از قبیل: بیمه شخص ثالث،بیمه تکمیل درمان،بیمه آتش سوزی و تمام بیمه نامه های مورد نیاز به شعب منتخب بیمه دانا که در هر شهر سازمان تاکسیرانی مربوطه اطلاع رسانی را داشته است مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

مرتضی ضامنی با اشاره به اینکه این طرح شرایط خوبی را دارد زیرا بدون نیاز به ضامن،گشایش اعتبارو بیمه نامه صادر می شود افزود: ثبت نام برای صدور بیمه های دیگر به جز بیمه تکمیل درمان از روزهای گذشته آغاز شده است و ثبت نام بیمه تکمیل درمان از شنبه آغاز می شود.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت:به دلیل اینکه در آغاز این طرح هستیم 3000 نفر تشکیل پرونده داده اند. اما با توجه به مزایای این طرح اعم از سود و کارمزد صفر درصد و پرداخت اقساط در 12 ماه  به نظر می رسد.تعداد بیشتری تمایل به ثبت نام داشته باشند.و مزیت دیگر این طرح این است که در صورتی که رانندگان نسبت به پرداخت اقساط خود، خوش حساب باشند.سال آینده نیز اتوماتیک و بدون مراجعه مجدد بیمه نامه هایشان صادر و به صورت رایگان به درب منزل آنها ارسال می شود.

وی افزود:رانندگان می توانند از روز شنبه با مراجعه به سایت، ثبت نامشان را در حوزه بیمه تکمیل درمان انجام دهند و همچنین تا 20 اسفند ماه سالجاری فرصت دارند نسبت به تکمیل اطلاعات خود و خانواده اقدام کنند تا پس از جمع آوری و تجمیع اطلاعات نسبت به صدور بیمه نامه درمان اقدام کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان