//
کدخبر: ۱۳۸۱۵۳ //
رئیس کل دادگستری استان تهران:

زمان اجرای حکم سلطان سکه هنوز مشخص نشده است

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: هنوز زمان اجرای حکم اعدام وحید مظلومین ملقب به سلطان سکه و محمد اسماعیل قاسمی (محمد سالم) مشخص نشده است.

زمان اجرای حکم سلطان سکه هنوز مشخص نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز ملی کارشناس که در سالن اجلاس سران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در باره پرونده اسفندیار رحیم مشایی نیز اظهار داشت: پرونده به دادگاه تجدید نظر ارسال شده و تعیین شعبه شده است.

به گزارش فرتاک نیوز روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه تایید حکم اعدام وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی 2 مفسد اقتصادی را توسط دیوان عالی کشور اعلام کرد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای با اعلام این خبر گفت: پرونده این دو مفسد اقتصادی در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم اعدام آنها تایید شد.

وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسم دو متهم پرونده های اخلال در نظام اقتصادی هستند که در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده های اقتصادی اخیر به ریاست قاضی زرگر به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شدند.

این پرونده که معروف به پرونده باند مظلومین است متهمان دیگری نیز دارد که آنها به حبس محکوم شدند و بر اساس استجازه اخذ شده از رهبر معظم انقلاب در این پرونده ها احکام دادگاه به جز در موارد صدور حکم اعدام قطعی است.

ارزش ریالی تخلفات این پرونده 14 هزار میلیارد تومان بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان