//
کدخبر: ۱۳۵۲۹۶ //
رئیس سازمان امداد و نجات:

۴۷۷ پایگاه امداد و نجات بین شهری در خدمت زائران اربعین است

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: 477 پایگاه امداد و نجات بین شهری در سراسر کشور برای پوشش امدادی زائران اربعین فعالیت می کند.

477 پایگاه امداد و نجات بین شهری در خدمت زائران اربعین است
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی سلیمی روز جمعه گفت: طرح امداد و نجات ویژه اربعین از فردا(شنبه) آغاز می شود و تا 11 آبان ادامه دارد و 80 پایگاه امداد و نجات بین شهری استان های معین در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای خروجی در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

وی افزود: به علاوه 87 پایگاه امداد و نجات ثابت، موقت و سیار در استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه فعال شده است.

سلیمی اضافه کرد: 12 هزار و 936 نفر روز شامل 9 هزار و 471 نفر روز در داخل کشور و 3 هزار و 465 نفر روز در خارج از کشور به هموطنان خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: همچنین 118 دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس، 20 دستگاه موتورسیکلت آمبولانس، 42 دستگاه خودروی نجات و عملیاتی، هفت دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات و چهار فروند بالگرد نیز برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان در داخل و خارج از کشور به هموطنان خدمات رسانی می کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: مدت اجرای طرح امداد و نجات ویژه اربعین از امسال نسبت به سال قبل 6 روز افزایش یافته است و ستاد مرکزی در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در (EOC) سازمان امداد و نجات فعال شده است.

وی افزود: هماهنگی برای ایجاد چهار قرارگاه مرزی در مهران، شلمچه، چذابه و خسروی، استقرار نمایندگان سازمان امداد و نجات در این قرارگاه های مرزی، اعزام و در حالت آماده نگهداشتن تجهیزات مورد نیاز قرارگاه ها با هماهنگی سازمان امداد و نجات، استقرار 20 دستگاه آمبولانس آماده عملیات در قرارگاه های مرزی، استقرار چهار دستگاه خودروی ارتباطات تیپ یک در قرارگاه ها و استقرار چهار فروند بالگرد در قرارگاه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۲۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان