//
کدخبر: ۱۳۰۰۶۰ //

آخرین مهلت ثبت‌نام نودانشجویان برای استفاده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان

دانشجویان جدید سال تحصیلی 98-1397 می‌توانند با مطالعه آیین‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» بنیاد ملی نخبگان از تسهیلات ویژه آن بهره‌مند شوند.

آخرین مهلت ثبت‌نام نودانشجویان برای استفاده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان
به گزارش فرتاک نیوز،

بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور»، تسهیلات ویژه‌ای شامل راتبه دانشجویی، اعتبار آموزش‌یاری، پژوهش‌یاری، فن‌یاری، اعتبار توان‌مندی آموزشی، کارآفرینی و اعتبار ارتباطات علمی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور اعطا می‌کند.

دانشجویان هر یک از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در "شیوه‌نامه اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی 98-1397" هستند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند. ثبت‌نام دانشجویان نوورود دانشگاه‌ها (ورودی مهرماه 1397 در مقاطع تحصیلی مختلف) از اول مهرماه 97 آغاز شده و فرصت نهایی آنان برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست، سی‌ام مهر ماه جاری است.

دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی و دکتری حرفه‌ای، صرفاً در صورت داشتن حداقل یکی از شرایط دارندگان مدال طلا یا نقره کشوری در المپیادهای ملی دانش‌آموزی، دارندگان رتبه اول تا 100 کشوری در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در گروه ریاضی و فنی، دارندگان رتبه اول تا 100 کشوری در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در گروه علوم تجربی، دارندگان رتبه اول تا 80 کشوری در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در گروه علوم انسانی و دارندگان رتبه اول تا 40 کشوری در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در گروه هنر مشمول تسهیلات دانشجویی بنیاد در سال تحصیلی 98-97 می‌شوند.

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان متقاضی می‌توانند اطلاعات خود را به همراه تصاویر مدارک مثبته، در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی https://sina.bmn.ir بارگذاری یا به‌روزرسانی کنند و پس از آن، حداکثر تا تاریخ 30 مهرماه جاری گزینه "درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از تسهیلات دانشجویی" را در بخش "ثبت درخواست‌ها"ی سامانه انتخاب کنند و مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد ملی نخبگان به نشانی https://www.bmn.ir/fa-IR مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان