//
کدخبر: ۱۱۱۲۵۰ //
عبدالرضا مصری:

امروزه در بیمارستان‌های استان بهترین جراحی‌ها و خدمات ارائه می‌شود

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بحران زلزله سربلند بیرون آمد و خوش درخشید.

امروزه در بیمارستان‌های استان بهترین جراحی‌ها و خدمات ارائه می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اورژانس استان در بحران زلزله خوش درخشیدندوما توانستیم خیلی بهتر از استاندارهای جهانی و در سریع‌ترین زمان ممکن به مصدومین زلزله برسیم، تلاش مسئولین و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان قابل تقدیر است.

وی افزود: خوشبختانه امروز ما داغ این را به دل نداریم که مصدومی به دلیل نبود خدمات امدادی و پزشکی خدای ناکرده از دنیا رفته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران زلزله مساله‌ای است که شاید ۱۰۰ سال یک بار هم اتفاق نیافتد که جایی محک بخورد. اما دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه محک خورد و سربلند از این بحران بیرون آمد.

مصری ادامه داد:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه علی‌رغم تخریب دو بیمارستان شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و سرپل‌ذهاب، بهترین خدمات را در مجموع ارائه داد و با حضور اساتید مجرب و امکانات بهداشتی و درمانی در استان کرمانشاه وضعیت کلی حوزه سلامت در کرمانشاه تقریباً مناسب است.

وی افزود: استان کرمانشاه از نظر دسترسی، امکانات و تجهیزات پزشکی و خدمات پاراکلینیکی در سطح بالایی قرار دارد و تغییرات عمده‌ای از جمله نوسازی و ساخت مجدد بسیاری از بیمارستان‌ها و ایجاد خدمات و امکانات پاراکلینیکی زیادی در مراکز درمانی دولتی پس از اجرای طرح تحول سلامت به وقوع پیوست و خوشبختانه خدمات پاراکلینیکی در مراکزی که بیشتر مراجعه داریم تمرکز پیدا کرده است و برخلاف گذشته که برای یک جراحی کوچک بیماران به تهران مراجعه می‌کردند‌.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه در بیمارستان‌های استان بهترین جراحی‌ها و خدمات ارائه می‌شود و مراجعه بیماران از استان‌های همجوار و حتی خارج از کشور به کرمانشاه یک امتیاز است و باید منابعی را که در اختیار داریم به درستی هدایت کرده تا از این فرصت و امتیاز استفاده کنیم.

مصری ادامه داد: حمایت از نیروهایی که در استان در حال فعالیت مخلصانه هستند و کم حاشیه کردن خدمت برای مدیران، وظیفه همگان است باید بدون انتظار در حد توان به مسئولین کمک کنیم و در چنین شرایطی است که فکر مدیر باز تر شده و به دنبال امکانات بیشتر خواهد رفت.

وی افزود: آگاهی بخشی و آموزش در ارتقاء سطح بهداشت و درمان جامعه نقش مهمی دارد و با افزایش دانش آحاد جامعه در حوزه سلامت شاهد ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه خواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان