//
کدخبر: ۱۰۰۸۱۴ //

تدوین گزارش کمیسیون عمران درباره سقوط هواپیمای (ATR) + محور‌های گزارش

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ارائه گزارش نهایی این کمیسیون درباره سقوط هواپیمای تهران - یاسوج به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

تدوین گزارش کمیسیون عمران درباره سقوط هواپیمای (ATR) + محور‌های گزارش
به گزارش فرتاک نیوز،

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تدوین گزارش نهایی و کارشناسی این کمیسیون درباره سقوط هواپیمای (ATR72) تهران به یاسوج، خبر داد و گفت: این گزارش تا پایان هفته جاری تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا گزارش این کمیسیون در صحن علنی پارلمان قرائت می‌شود"، افزود: قرائت گزارش در صحن علنی بستگی به تصمیم هیئت رئیسه مجلس دارد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس درباره محور‌های این گزارش، اظهار داشت: بررسی وضعیت ناوگان هواپیمایی کشور، موضوعات مدیریتی در شرکت‌های هواپیمایی، مقصرین بروز حادثه، شرایط آب‌ و ‌هوا، شرایط هواپیما و همچنین تست‌های پیش از پرواز از جمله محور‌های این گزارش است.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان در 29/11/96 با 6 نفر خدمه پروازی (خلبان، کمک خلبان، 2 نفر مهماندار و 2 نفر نیروی امنیت پرواز) و 60 نفر مسافر(59 نفر بزرگسال و یک کودک) پس از گذشت حدود یک ساعت و 25 دقیقه از آغاز پرواز در حوالی 9 مایلی شمال فرودگاه یاسوج دچار سانحه شد و سقوط کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان