//
کدخبر: ۲۹۳۴۰۱ //

زایمان عجیب زن کازرونی همه را شوکه کرد+ عکس

زن کازرونی به خاطر زایمان عجیبی که داشت همه را در شوک عجیبی فرو برد.

زایمان عجیب زن کازرونی همه را شوکه کرد+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

به دنبال تماس با مرکز اورژانس کازرون مبنی بر شروع دردهای زایمان یک مادر باردار، کارشناسان فوریت های پزشکی بر بالین وی حاضر شدند و با کمک به تسهیل زایمان، نوزاد چشم به جهان گشود.

به گزارش رکنا، مسئول اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: به دنبال تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس۱۱۵ کازرون مبنی بر اینکه خانم بارداری در مطب پزشک دچار درد شدید زایمان و شروع زایمان است؛ بلافاصله یک دستگاه آمبولانس قائمیه به محل اعزام شد.

بهمن جمشیدی افزود: پس از رسیدن پرسنل ۱۱۵ بر بالین مادر باردار و ارزیابی زایمان قریب الوقوع؛ تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ با داشتن مهارت کافی و با انجام اقدامات اولیه نوزاد را در صحت و سلامتی کامل به دنیا آوردند.

او ادامه داد: پس از پایان فرایند زایمان مادر و نوزاد در صحت و سلامتی کامل به بیمارستان شهید رضازاده قائمیه انتقال داده شدند.

جمشیدی با اشاره به اینکه ، روزهای آخر دوران بارداری، روزهای حساسی است و هرگونه سهل انگاری می تواند جان مادر و کودک را به خطر اندازد به مادران باردار توصیه کرد به محض شروع دردهای زایمانی به نزدیکترین مرکز تسهیلات زایمانی محل خود مراجعه و در صورت هر گونه مشکل با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

پرسنل پرتلاش این ماموریت آقایان فرشید صادقی و علی طائب خواه است.

این روزها که خبرهای شیوع کرونا ویروس تمام فضای مجازی را به خودش اختصاص داده است، این خبرهای خوب می‌توانند کمی به روحیه مردم کمک کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان