//
کدخبر: ۷۹۹۹ //

آیفون‌های سال ۲۰۱۷ بیش از هزار دلار قیمت خواهند داشت

گوشی‌های هوشمند آیفون شرکت اپل، هیچ‌گاه ارزان نبوده است. در حقیقت، آیفون‌ها، احتمالاً گران‌ترین اسمارت فون‌های حال حاضر موجود در بازار هستند. این نکته در مورد آیفون‌های سال 2017 نیز صدق خواهد کرد. بر اساس آخرین اخبار و شایعاتی که به دستمان رسیده است، حتی ممکن است که در سال جاری، آیفون‌های اپل بیش از پیش گران باشند.

آیفون‌های سال 2017 بیش از هزار دلار قیمت خواهند داشت

 

بیشتر بخوانید:

    اپل باید مدل ویژه آیفون تولیدشده در آمریکا را 100 تا 200 دلار گران‌تر بفروشد

    کاربران حاضر به پرداخت مبلغی بیشتر برای قابلیت‌های جذاب‌تر در آیفون‌ها هستند

    گوشی‌های آیفون جدید شرکت اپل احتمالاً با نمایشگر LCD لبه منحنی همراه شده است

بر اساس گزارشی که توسط Fast Company منتشر شده است، یک منبع آگاه از اپل مدعی شده که پرچم‌داران سال 2017 شرکت کوپرتینویی، ممکن است بیش از هزار دلار قیمت داشته باشند. البته این شایعات در مورد مدل پلاس آیفون 8 می‌باشد که قرار است دارای صفحه‌ی نمایشی بزرگ با فناوری اولد و دوربین اصلی دوگانه، درست مانند اپل آیفون 7 پلاس، باشد.

سایر قابلیت‌های شایعه شده برای این گوشی هوشمند، شامل امکان شارژ بدون سیم و یک زبان طراحی جدید با حذف کلید فیزیکی خانه و تعبیه‌ی حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ی نمایش، می‌شود. البته قدرتمندترین مدل‌های آیفون‌های فعلی نیز چیزی در حدود هزار دلار قیمت دارند. مدل 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس، 969 دلار قیمت دارد. اما برچسب قیمت بیش از هزار دلاری، گزاف به نظر می‌رسد.

طبیعتاً بسیاری از چنین برچسب قیمتی ناراضی خواهند بود، اما باید تا زمان رونمایی و عرضه‌ی آیفون 8 توسط اپل منتظر بمانیم و آن موقع واکنش هواداران کوپرتینویی‌ها را ببینیم.

 

 

منبع: دیجی رو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان