//
کدخبر: ۷۶۷۵۷ //

آخرین اخبار سقوط هواپیمای آسمان در سمیرم

یک فروند هواپیمای مسافربری آسمان که صبح امروز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرده بود در نزدیکی سمیرم سقوط کرد. این هواپیما 66 مسافر و خدمه داشته است.

 آخرین اخبار سقوط هواپیمای آسمان در سمیرم
به گزارش فرتاک نیوز،

پرواز این هواپیما به شماره 3704 و ساعت 7:55 صبح بوده است

 

**این هواپیما هرروز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز برعکس داشت که میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.

 

* اعزام بالگرد امداد هوایی به محل سقوط هواپیما

 

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان از اعزام یک فروند بالگرد امداد هوایی در صبح یکشنبه به محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در منطقه پادنای سمیرم در جنوب اصفهان برای ارزیابی شرایط و امکان امداد رسانی خبر داد.

 

پادنا یکی از دهستان های سمیرم در دامنه رشته کوه های دنا است.

 

غفور راستین روز یکشنبه افزود: بر اساس ارزیابی های اولیه، محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در روستای بیده از توابع پادنای سمیرم، کوهستانی و صعب العبور است و امکان اعزام آمبولانس به آنجا وجود ندارد با این وجود با بالگرد امداد هوایی عازم محل سقوط هواپیما هستیم تا شرایط محل بررسی شود.

 

وی با اشاره به آماده باش همه نیروهای اورژانس در شهرستان سمیرم و حومه، گفت: ما تا این لحظه هیچ اطلاعات دقیقی از چگونگی سقوط هواپیما نداریم.

 

* احتمال جان باختن سرنشینان

شاهرخ کناری فرماندارشهرستان بویراحمد گفت: احتمالا همه سرنشینان هواپیما فوت کرده اند.

 

وی عنوان کرد: به دلیل مه آلود بودن هوا اورژانس هوایی استان قادر به فرود در منطقه سقوط نشده و هیروهای امدادی هم اکنون با خودرو درحال اعزام به محل هستند.

 

* اعزام تیم اورژانس به منطقه

پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور گفت: تیم واکنش سریع این سازمان با یک فروند بالگرد برای ارزیابی حادثه از آسمان اصفهان به پرواز درآمده است.

 

**اعزام تیم های واکنش سریع هلال احمر

جمعیت هلال احمر نیز اعلام کرد: علاوه بر اعزام یک فروند هلی‌کوپتر امدادی از استان فارس، تیم‌های واکنش سریع هلال احمر استان‌های اصفهان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز به محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج اعزام شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان نیز اعلام کرد: 10 تیم واکنش سریع هلال احمر از 4 شهرستان نزدیک به محل سقوط هواپیما در سمیرم واقع در جنوب استان اصفهان، به این محل اعزام شدند.

 

شهریار انصاری گفت: این تیم ها متشکل از تجاتگران، خودروهای نجات و امداد با تجهیزات امدادی کامل هستند.

 

وی ادامه داد: یک فروند بالگرد نیز از هلال احمر اصفهان به محل سقوط واقع منطقه پادنای سمیرم اعزام شد.

 

*علت سقوط در دست بررسی است

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری گفت:‌اکنون کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری و مرکز کنترل فضای کشور در حال بررسی علت این حادثه هستند و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.را تایید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۷۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان