//
کدخبر: ۶۶۴۲۳ //

آغاز توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور از ساعت ۱۲ امروز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ساعت ۱۲ ظهر امروز خبر داد و گفت: این آزمون ۸ دی برگزار می‌شود.

آغاز توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور از ساعت ۱۲ امروز
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده کارت شرکت درآزمون و برگه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از ساعت ۱۲ ظهر امروز سه شنبه ۵ دی ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش  و آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.com قرار می‌گیرد و داوطلبان باید از امروز تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۷ دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای  مربوطه اقدام کند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای شرکت در جلسه همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

 

توکلی با بیان این که آزمون ارشد فراگیر پیام نور، صبح روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برای تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ داوطلب برگزار می‌شود گفت: از این تعداد شرکت کننده ۳۸ هزار و ۱۸۰ نفر زن و مابقی مرد هستند .

 

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه‌ امتحانی برگزار خواهد شد و در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان رشته‌های امتحانی مختلف یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخ‌نامه و یک جلد دفترچه سئوال که در آن مجموع سئوالات دروس رشته‌های امتحانی ذیربط درج گردیده، داده می‌شود که داوطلبان باید در مدت تعیین شده به سئوالات مربوطه پاسخ دهند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد:‌ تعداد سئوالات هر یک از رشته‌های امتحانی و مدت پاسخگویی به آنها به شرح مندرج در جدول صفحه ۲ برگه راهنما است که بر روی جلد دفترچه آزمون هر داوطلب درج شده است.

 

وی ادامه داد: دفترچه سئوالات کلیه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی و نام و نام خانوادگی هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است.

 

این دفترچه دارای تنوع بوده و در انواع a،bو c تولید شده است و کد عددی و حروف انگلیسی a،b  و c که روی دفترچه سئوال داوطلبان درج شده باید با کد عددی و حرف انگلیسی درج شده و پاسخ نامه مطابقت داشته باشد.

 

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه با بیان اینکه در این آزمون برای هر پاسخ غلط نمره منفی منظور نمی‌شود، اظهار کرد: اگر به سئوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه‌ پاسخ‌ها غلط محسوب شده و به آن سئوال نمره‌ای تعلق نمی‌گیرد.

 

توکلی در پایان خاطر نشان کرد:‌ظرفیت پذیرش در این آزمون ۳۱ هزار و ۶۰ نفر برای هزار و ۳۷۱ کد رشته محل است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان