//
کدخبر: ۶۶۲۳۲ //
معاون دادستان کل کشور:

بسیجیان در دستگاه قضایی سربازان عدالت و عدالت‌گستری هستند

سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور صبح امروز در نشست معاونان عقیدتی سیاسی و فرماندهان بسیج قوه قضاییه گفت: بسیج در برهه‌های مختلف رنگ و روی شعار پرمفهوم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را عوض کرد و به آن معنای عملی بخشید.

بسیجیان در دستگاه قضایی سربازان عدالت و عدالت‌گستری هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور صبح امروز در نشست معاونان عقیدتی سیاسی و فرماندهان بسیج قوه قضاییه  گفت: بسیج در برهه‌های مختلف رنگ و روی شعار پرمفهوم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را عوض کرد و به آن معنای عملی بخشید.

 

وی تاکید کرد: در آستانه ۹ دی بار دیگر نقش و جایگاه مناسب و تاثیرگذار بسیج را در حفظ نظام و هویت اسلامی به خوبی می‌توان درک کرد و یادآور شد.

 

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: در حال حاضر  نفوذ بسیج را در سطح جهان اسلام به خوبی شاهدیم.

 

عمرانی با تاکید بر اینکه نگاه به بسیج نباید به نگاه و نقش نظامی بسیج محدود شود، گفت: بسیج می‌تواند بر اساس توانمندی‌هایی که دارد در بدنه این نظام همواره نقش موثری ایفا کند.

 

وی به نقش بسیج در دستگاه قضایی اشاره و تاکید کرد: بسیجی در دستگاه قضایی باید سرباز عدالت و عدالت گستری باشد و بتواند نقش خود را در این زمینه ایفا کند تا قوه قصاییه بتواند علیرغم همه توطئه ها با صلابت و در مسیر قانون و عدالت به راه خود ادامه دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان