//
کدخبر: ۶۰۳۸ //

ترامپ: اعتراضات در فرودگاه‌ها به خاطر نقص فنی سامانه‌های رایانه‌ای است

در حالی که فرمان اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص ممنوعیت ورود مهاجران از 7 کشور اسلامی به خاک این کشور، موجب برپایی اعتراضات در فرودگاه های آمریکا شده، ولی ترامپ ضمن رد این مساله گفته است که علت اصلی اعتراضات در فرودگاه ها، نقص فنی سامانه‌های رایانه‌ای بوده است.

 

 

به گزارش فرتاک نیوز، ترامپ روز دوشنبه در سخنانی ادعا کرد: نقص فنی سامانه‌های رایانه‌ای شرکت دلتاایرلاینز موجب اعتراضات شده است.

وی افزود: مشکلات بزرگ در فرودگاه ها به خاطر نقص فنی رایانه‌های شرکت دلتا ایرلاینز بوده است.

ترامپ با انتشار توییتی ضمن رد بازداشت 109 نفر از مهاجران خارجی در فرودگاه های این کشور، نوشت: جان کیلی وزیر جدید امنیت داخلی آمریکا اطمینان داده است که همه امور با مشکلات ناچیزی به خوبی در حال انجام است.

برخی نمایندگان جمهوریخواه از ترامپ خواسته‌اند تا فرمان اجرایی مربوط به مهاجرت را لغو کند.

ترامپ ورود اتباع سوریه و شش کشور دیگر یعنی ایران، عراق، سودان، لیبی، سومالی و یمن را حداقل به مدت 90 روز ممنوع اعلام کرده است.

متن فرمان اجرایی‌ که ترامپ روز جمعه آن را امضا کرد شامل تعلیق برنامه اجازه ورود پناهندگان به آمریکا برای 120 روز، ممنوعیت ورود پناهندگان سوری تا زمان اعمال "تغییرات جدی" که "با منافع ملی سازگار است، "تعلیق 90روزه ورود از عراق، سوریه و کشورهایی که "موجب نگرانی" هستند، است. در این دستور مستقیماً از ایران نام برده نشده اما به قوانینی اشاره می ‌کند که احتمالاً شامل حال اتباع ایران هم خواهد شد.

 

منبع: نامه نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان