//
کدخبر: ۵۹۶۱۸ //

دشمنان برای تضعیف رابطه مستحکم ارتش و سپاه تلاش خود را مضاعف کرده اند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان ما از دوران دفاع مقدس و پس از آن از ارتشی سپاهی یک لشکر الهی زخم های عمیقی خورده اند و در این سال ها نهایت تلاش را برای تضعیف این رابطه مستحکم کرده اند.

 دشمنان برای تضعیف رابطه مستحکم ارتش و سپاه تلاش خود را مضاعف کرده اند
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه جانشین فرماندهی کل ارتش و معاون هماهنگ کننده آجا که با حضور جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان ارشد ارتش و نیروهای مسلح در ستاد آجا برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: موضع ارتش همانی است که روز اول انتصاب به فرماندهی کل ارتش اعلام کردم؛ موضع ارتش در واقع همانی است که با صدای بلند در محضر فرماندهی معظم کل قوا در دانشگاه افسری اعلام کردم.

 

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: هر کس از قول ارتش چیزی بگوید یا چیزی بنویسید که معنی آن تضعیف این رابطه مستحکم باشد آن صدا و آن قلم صدای دشمن و قلم ضد انقلاب است و مورد تایید ارتش نیست.

 

سرلشکر موسوی در ادامه اظهار کرد: هیات رئیسه ارتش باید از حالت تک نیروی خارج و تا حد امکان ترکیبی می شد.

 

وی توضیح داد: تلاش ما بر این بود تا زودتر ترکیب مناسب را در ارتش شکل دهیم و از فرمانده معظم کل قوا به خاطر عنایات و حمایت ها، قدردانی می کنیم.

 

وی با بیان اینکه سازماندهی یک نوع تصمیم گیری برای رسیدن به ترکیب مناسب است،افزود: جابجایی افراد به معنای ضعف و یا قدرت افراد نیست، همچنین چیدن اسم‌های بزرگ در کنار هم هنر نیست؛ هنر به دست آوردن بهترین ترکیب متناسب با نیازها است و ترکیب جدید می‌تواند بهترین هم افزایی را برای ما ایجاد کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان