//
کدخبر: ۵۸۴۰۵ //

هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در آستانه‌ی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

 هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در آستانه‌ی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح امروز (پنجشنبه) با رهبر انقلاب دیدار کردند.

 

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

** شما جوانان می‌توانید بر ترفند دشمن فائق بیایید و این کشور را به آن نقطه‌ی مطلوب آرمان‌های اسلامی و انقلابی برسانید. البته شرط‌هایی دارد: یکی از شرط‌ها این است که دشمن را بشناسید و فریب آن را نخورید؛ اینکه من تکیه می‌کنم روی دشمن، این از روی تعصب نیست؛ این ناشی از یک تجربه است. این‌جور نیست که فقط با این حقیر دشمن باشند یا با دولت جمهوری اسلامی؛ نه، با اصل این ملت که ایستاده است، با این دشمنند.

 

**دیدید این اواخر رئیس دولت آمریکا گفت ملت ایران یک ملت تروریست است. ببینید این نگاه چقدر ابلهانه است؛ یک ملت را می‌گوید تروریست، نمی‌گوید رهبر تروریست است، نمی‌گوید دولت تروریست است، می‌گوید ملت ایران تروریست است؛ این دشمنی نیست؟

 

**چندسال قبل هم یک دولتمرد آمریکایی گفت ما باید ریشه‌ی ملت ایران را از بین ببریم.

احمق! ریشه‌ی یک چنین ملتی را با این سابقه‌ی تاریخی و این درخت تناور فرهنگی می‌شود کَند؟

 

** آمریکا حتی به آن‌هایی که به او امید بستند و برای کمک گرفتن به سراغش رفتند هم رحم نکرد؛ مثل دکتر مصدق که برای آنکه جلوی انگلیسی‌ها بایستد به سراغ آمریکایی‌ها رفت و به آن‌ها اعتماد کرد؛ و بعد، کودتای 28مرداد، نه به‌وسیله‌ی انگلیس که به‌وسیله‌ی آمریکا انجام شد. یعنی این‌ها حتی به امثال مصدق هم راضی نیستند؛ این‌ها نوکر می‌خواهند، سرسپرده می‌خواهند، توسری‌خور می‌خواهند، مثل محمدرضای پهلوی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان