//
کدخبر: ۵۷۸۸۵ //

قدردانی رئیس کل ستاد نیروهای مسلح از امیر حیدری

رئیس ستاد کل نیروهای سملح در پیامی از امیر حیدری قدردانی کرد.

 قدردانی رئیس کل ستاد نیروهای مسلح از امیر حیدری
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی از امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش برای برگزاری همایش وحدت ارتش و سپاه قدردانی کرد.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

برگزاری همایش وحدت‌آفرین همدلی و اتحاد ارتش و سپاه به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که حاصل تدبیر، بصیرت و موقعیت‌سنجی جنابعالی بود صحنه‌های زیبایی از وحدت توام با اقتدار نیروهای مسلح نزد افکار عمومی جهانیان و ایران اسلامی خلق کرد.

 

در شرایطی که حاکمیت استکباری آمریکا در ادامه اقدامات ظالمانه خود علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی این بار فشارهای خود را متوجه یکی از پایه‌های اقتدار نظام اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرده است برگزاری چنین همایش خلاقانه و ابتکاری حاوی پیام‌هایی روشن و‌ آشکار برای دوست و دشمن بود که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پیگیری اهداف انقلاب با وحدت و صلابت همیشگی کمترین تردیدی ندارند. از این رو و به مصداق حدیث شریف رضوی "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل" مایلم بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را به خاطر برگزاری این همایش وحدت‌آفرین خدمت جنابعالی و همکاران شما در نزاجا اعلام نمایم.

 

از خداوند قادر و متعال دوام عزت جنابعالی و توفیق آحاد رزمندگان دلاور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر و تحت فرماندهی حضرت امام خامنه‌ای آرزومندم.

 

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار باقری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۸۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان