//
کدخبر: ۵۷۷۵۸ //

جهانگیری: رفت و آمد مدیران طبیعی است

معاون اول رئیس جمهور گفت: آمدن و رفتن مدیران طبیعی است و مهم این است که مدیری در مسئولیت خود کوتاهی نکرده باشد.

جهانگیری: رفت و آمد مدیران طبیعی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 اسحاق جهانگیری عصر امروز (شنبه) در مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید جمعیت هلال احمر ایران اظهار کرد: این آمدن و رفتن مدیران طبیعی است. مهم این است که وقتی مدیری از مسئولیتی می‌رود زمانی که با خدا خلوت می‌کند ببیند آنچه استعداد داشته برای پیشرفت کشور گذاشته یا اینکه کوتاهی کرده است.

 

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر سازمان بسیار بسیار مهمی است، افزود: این جمعیت ماموریت‌های بسیار حساسی دارد. به ویژه در کشور ما که به شدت به خدمات مجموعه نیروهای هلال احمر چه رسمی و چه داوطلب نیازمند است؛ چرا که ما کشوری هستیم که هم با بحران‌های مختلف طبیعی و حوادث غیرمترقبه زیادی سر و کار داریم و هم حوادث دیگر در کشور و منطقه ما زیاد است.

 

وی ادامه داد: در حوادث طبیعی مثل زلزله، سیل و خشکسالی تقریبا سالی نیست که حوادثی در گوشه و کنار کشور نداشته باشیم. حتی در منطقه‌ای از سیل رنج می‌برند و هنوز جبران نشده خشکسالی می‌شود. ما باید برای این مسائل کشور به راهکارهای اصولی برای پیشگیری فکر کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۷۵۸ //
ارسال نظر
 
  • علی

    چیزی که ما می بینیم اینه که استاندارها ر ا بجای هم عوض میکنید بعد میگی آمد ورفت د رصورتی که رفتی توی کارنیست فقط جابجایی ا ست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان