//
کدخبر: ۵۶۵۴ //

حبیبی: رئیس‌جمهور از عزت گذرنامه ایرانی دفاع ‌کند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اقدام ترامپ در محدودسازی صدور روادید برای ایرانی‌ها، گفت: دولت باید به عنوان حافظ منافع اتباع ایرانی و دفاع از حیثیت هر ایرانی به این اقدام اعتراض و ثابت کند از عزت گذرنامه ایرانی دفاع می‌کند.

به گزارش فرتاک نیوز  به نقل از فارس،‌ محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: نخست وزیر انگلیس گفته است اولویت‌ ما جلوگیری از بسط نفوذ ایران در منطقه است. پاسخ قاطع ما باید این باشد که اولویت ما هم استقلال کشورها و کوتاه کردن دست استعمار انگلیس در منطقه است.

وی گفت: فلسفه انقلاب اسلامی مبارزه با استعمار و استبداد جهانی از جمله انگلیس مکار است. انقلاب طی نزدیک به 4 دهه حیات خود جلوی زیاده‌خواهی‌های آمریکا و انگلیس در منطقه ایستاده است.

حبیبی تاکید کرد: همه زور انگلیس، آمریکا و اسرائیل جمع شد که بشار اسد را در سوریه برکنار کنند اما اراده مردم سوریه و کمک ویژه ایران به آنها چنین اجازه‌ای نداد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه به وضعیت بانک‌ها اشاره کرد و گفت: دولت باید فکری برای بانکها بکند. زیان 40 درصدی سهامداران بانک ملت زنگ بیداری را در دولت باید به صدا درآورد. یکی از راه حل‌ها پرداخت بدهی دولت به بانکها است. این اقدام می‌تواند مسکنی برای درد زیان‌ده بودن برخی بانکهای بزرگ باشد.

 

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان