//
کدخبر: ۵۱۴۰۹ //

ماجرای حذف برچسب قیمت از روی کالاها به کجا رسید؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ما نه تنها به دنبال حفظ برچسب قیمت بر روی کالا هستیم که حتی موضوع کد رهگیری کالا را هم پیگیری می‌کنیم چرا که این موضوع بر مبنای ماده ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا مورد تأکیدبوده است.

ماجرای حذف برچسب قیمت از روی کالاها به کجا رسید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد انارکی‌محمدی‌ نماینده مردم رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به موضوع طرح حذف برچسب قیمت از روی برخی کالاها گفت: توجه به دقت در خرید کالا از سوی مردم باید مورد اهمیت مسئولین قرار بگیرد.

 

وی افزود: در حال حاضر ما نه تنها به دنبال حفظ برچسب قیمت بر روی کالا هستیم که حتی موضوع کد رهگیری کالا را هم پیگیری می‌کنیم چرا که این موضوع بر مبنای ماده ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا مورد تأکیدبوده است.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به هرحال برچسب قیمت روی کالا‌ها از جمله ضروریاتی است که می‌تواند اطلاعات درستی به مردم بدهد لذا در حال حاضر ما با افزایش کالا‌های مختلف مواجه هستیم و دلالی و دست‌های پنهان در بازار زیاد شده است و در برخی موارد هم بالا و پایین شدن قیمت‌ها را مشاهده می‌کنیم بنابراین به غیر از حفظ برچسب قیمت بر روی کالا‌ها نمی‌توانیم به نحو دیگری اعتماد مردم را به قیمت اصلی کالا‌های معطوف کنیم.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین بنده معتقدم مردم با وجود برچسب قیمت کالا‌ها حتی می‌توانند جنبه نظارتی این موضوع را مد نظر قرار داده و در برخی تخلفات به تعزیرات کمک کنند.

 

انارکی‌محمدی افزود: معتقدم حذف برچسب از روی قیمت کالا‌های اساسی قطعا به رانت و احتکار در بازار دامن خواهد زد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان