//
کدخبر: ۴۹۷۰۱ //
سخنگوی ایران ایر:

نخستین گروه حجاج ایرانی بامداد فردا واردکشور می شود

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) اعلام کرد: با آغاز عملیات بازگشت حجاج ایرانی، نخستین گروه از هموطنان با انجام پرواز شماره 1797 راس ساعت 3 و 20 دقیقه بامداد روز 14 شهریورماه وارد فرودگاه اردبیل می شوند.

نخستین گروه حجاج ایرانی بامداد فردا واردکشور می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 «شاهرخ نوش آبادی» اظهارداشت: عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام به میهن اسلامی از روز 14 شهریور ماه آغاز می شود و به مدت 22 روز ادامه دارد.

 

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: در این مدت بیش از 86 هزار نفر حجاج ایرانی با پروازهای شرکت های هواپیمایی ' هما ' و سعودی به کشور مراجعت می کنند.

 

نوش آبادی درباره اطلاع رسانی این شرکت در طول مدت بازگشت حجاج به میهن اسلامی گفت: روابط عمومی این شرکت برای اطلاع رسانی به خانواده های حجاج گرامی که با پروازهای 'هما' به میهن باز می گردند، طبق سنوات هرساله در طول هفته و به صورت شبانه روز با شماره تلفن 46625151 پاسخگوی سوالات هموطنان درباره روز و ساعت پروازهای بازگشت حجاج با هواپیمایی جمهوری اسلامی خواهد بود.

 

 عملیات رفت زائران ایرانی از هشتم مرداد ماه آغاز و روز چهارم شهریورماه به پایان رسید و طبق برنامه عملیات بازگشت حجاج نیز از 14 شهریورماه آغاز می شود و تا چهارم مهرماه به پایان می رسد.

 

امسال بیش از 86 هزار زائر ایرانی از 20 فرودگاه کشور به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام شدند.

 

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۷۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان