//
کدخبر: ۴۸۷۶۴ //

۵ جوان دارای ژن خوب که در روزهای اخیر پست مدیریتی گرفتند!

حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان تاکید کرده بود که باید از جوانان به جای مدیران پیر استفاده شود. اما گویا بعضی از مدیران پیر دچار سوء تفاهم شده‌اند و یکی پس از دیگری، فرزندان جوان خود را در پست‌های مدیریتی منصوب می‌کنند.

۵ جوان دارای ژن خوب که در روزهای اخیر پست مدیریتی گرفتند!
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان تاکید کرده بود که باید از جوانان به جای مدیران پیر استفاده شود. این در حالی است که هر روز با خبر مدیریت پسران یا اقوام مدیران پیشین رو به رو می‌شویم! گویا بعضی از مدیران پیر دچار سوء تفاهم شده‌اند و یکی پس از دیگری، فرزندان جوان خود را در پست‌های مدیریتی منصوب می‌کنند. در ادامه چند انتساب فامیلی در سمت‌های مدیریتی جمع آوری شده است که آن‌ها را می‌خوانید:

 

۱. ژن خوب در اردبیل

شورای شهر گیوی در اقدامی فرشاد عباسی، ۲۸ ساله و پسر معاون استاندار و رئیس ستاد روحانی در استان اردبیل را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند. این در حالی است که او سابقه هیچ گونه مسئولیت و مدیریت اجرایی و دولتی و یا غیردولتی نداشته است.

 

فرشاد عباسی متولد ۱۳۶۸ با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران آقازاده اقبال عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل است که پیش از این به شغل پیمانکاری مشغول بوده و هم اکنون مورد تایید شوراهای اسلامی شهر گیوی برای تکیه بر مسند شهرداری این شهر است.

 

در پی واکنش‌های متعدد به انتخاب فرشاد عباسی به عنوان شهردار گیوی، شورای اسلامی این شهر اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده: «ما گزینه انتخابی مان را معرفی کرده ایم و باید به تایید مراجع ذیصلاح برسد، هیچ لابی گری، تحمیل و تحریک و پشت پرده‌ای در کار نیست و هرچه مُر قانون باشد به آن پایبندیم.»

 

۲. نمونه اصیل ژن خوب!

محمدرضا عارف نمونه اصیل یک ژن خوب است. بعد از اظهارات او بود که جنجال ژن خوب به راه افتاد. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که فرزند محمدرضا عارف به عضویت در هیات مدیره‌ی یکی از شرکت‌های شستا منصوب خواهد شد؛ بنابراین «حمیدرضا عارف» قرار است به هیات مدیره‌ی شرکت «دارو پخش»، زیرمجموعه‌ی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) منصوب شود. گفتنی است که شستا زیرمجموعه‌ی سازمان تامین اجتماعی، بزرگترین مجموعه‌ی زیر نظر وزارت رفاه است.

 

۳. یک ژن خوب فعال!

کمیل لاهوتی فرزند ارشد مهرداد لاهوتی شهردار چاف و چمخاله شد. مهرداد لاهوتی نماینده حامی دولت از دوره هشتم مجلس تا کنون نماینده لنگرود است؛ و حالا به این واسطه پسرش به پست شهرداری دست یافته است! البته لاهوتی‌ها به صورت خانوادگی ژن خوب دارند و به موفقیت رسیده اند، زیرا که فریبرز لاهوتی، شهردار کومله، حسین لاهوتی شهردار کلاچای، جمشید لاهوتی، رئیس آموزش وپرورش لنگرود و فرهاد لاهوتی مشاور فرماندار لنگرود شده است!

 

۴. برادرزاده علی مطهری هم حکم گرفت

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، زهیر مطهری، قائم مقام دبیر هیات نظارت بر مطبوعات را به سمت سرپرستی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب کرد. زهیر مطهری، برادر زاده علی مطهری است. این در حالی است که زهیر مطهری، علاوه بر حضور در دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات در سال‌های اخیر، مدیر کلی امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مدیرکلی امور اجرایی کمیسیون‌های دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه خود ثبت کرده است.

 

 

۵. پسر رئیس بانک مرکزی دولت دهم شهردار شد!

انتخاب «امیر بهمنی» فرزند «محمود بهمنی» نماینده پیشین ساوجبلاغ در مجلس و رئیس بانک مرکزی دولت دهم به‌عنوان شهردار هشتگرد با وجود اینکه وی سابقه مدیریتی کافی و اشراف به زوایای مدیریتی ندارد، بحث برانگیز و قابل تامل است. «ماشاءالله قدیمی» عضو دوره پنجم شورای شهر هشتگرد با انتقاد از روند انتخاب شهردار هشتگرد به روزنامه ایران گفته: «روندی که برای انتخاب شهردار جدید هشتگرد درپیش گرفته شد تا به حال کم نظیر بوده و از پیش طراحی شده است.»

 

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۷۶۴ //
ارسال نظر
 
  • بی نام

    دیگه از هیچ چیز تعجب نمیکنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان