//
کدخبر: ۴۶۱۱۶ //
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس

وزرای راه و کشاورزی، چالشی‌های فراکسیون مستقلین/ دوشنبه شب به جمع بندی نهایی می‌رسیم

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از جمع بندی نهایی نمایندگان فراکسیون در خصوص رای اعتماد به وزرای دولت تا دوشنبه شب خبر داد.

وزرای راه و کشاورزی، چالشی‌های فراکسیون مستقلین/ دوشنبه شب به جمع بندی نهایی می‌رسیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد بائوج لاهوتی در تشریح جلسه فراکسیون خود با 7 وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، کشاورزی، دادگستری، دفاع، ارتباطات و کار، گفت: نمایندگان در این جلسه به پرسش و پاسخ با ورزای پیشنهادی پرداختند و برنامه این افراد درباره وزارتخانه‌های مربوطه مورد استماع قرار گرفت.

 

وی افزود: به علت دغدغه‌های موجود در دو بخش کشاورزی و راه و شهرسازی بحث و تبادل نظر با حجتی و آخوندی از گفت‌و‌گوهای چالشی جلسه با نمایندگان محسوب می‌شد.

 

نماینده مردم لنگرود در خصوص برنامه بعدی فراکسیون برای رایزنی و آشنایی با ورزای پیشنهادی دولت، خاطر نشان کرد: امروز که سید محمد بطحایی و مسعود سلطانی فر وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و ورزش و جوانان میهمان فراکسیون خواهند بود اما بنا داریم دوشنبه در پایان برنامه خود برای ارزیابی وزرا از 5 وزیر پیشنهادی دیگر دعوت بعمل آوریم.

 

لاهوتی اضافه نمود: دوشنبه غروب در خصوص صلاحیت وزرا برای بدست گیری مدیریت وزراتخانه‌های مربوطه به جمع بندی نهایی می‌رسیم. به این ترتیب مخالفت یا موافقت وزارت افراد، مستلزم خرد جمعی بوده و تصمیم نهایی مستقلین بطور افرادی ارایه نخواهد شد.

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان