//
کدخبر: ۴۰۳۷۴۶ //

خشم مربیان و بازیکنان پرسپولیس از ریکاردو ساپینتو!

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی شماره ۱۰۱ طعنه‌هایی به استقلالی‌ها و فشار آنها روی داوری زد و این صحبت‌ها بی جواب نماند.

خشم مربیان و بازیکنان پرسپولیس از ریکاردو ساپینتو!
به گزارش فرتاک نیوز،

همان طور که از قبل هم پیش بینی می شد ریکاردو ساپینتو نشست خبری توفانی را قبل از بازی فینال جام حذفی پشت سر گذاشت و بار دیگر این بار خیلی رُک و پوست کنده قهرمانی پرسپولیس را به اشتباهات داوری مربوط دانست!

سرمربی پرتغالی استقلال درباره اینکه بازیکنانش خواهان حضور داور خارجی شدند و پرسپولیسی‌ها از جمله یحیی گل‌محمدی معتقدند بودند این کار برای فشار به داور است، گفت: ایشان نظر خودشان را دارند، ولی من موافق نیستم. من به نظر همه احترام می‌گذارم، ولی نظر من با نظر ایشان کاملاً متفاوت است. به خاطر اینکه اگر داور را در این فصل نداشتند، قهرمان نبودند. همه ایران این را می‌دانند. حتی در دربی! بازی صفر - صفر بود. اگر پنالتی را برای ما می‌گرفتند، شرایط فرق می‌کرد، اما پنالتی را نگرفتند. اگر گفتند که پنالتی نبود ولی بازی بعد که با گل‌گهر بازی کردند صحنه شبیه آن را  پنالتی گرفتند. یادتان هست؟ دقیقاً همان بود. چطوری است یک پنالتی را در آنجا نگرفتند و یک پنالتی مشابه آن را این طرف گرفتند؟ من در کارم بسیار جدی هستم و به همه احترام می‌گذارم. ما این اشتباهات را یادمان نمی‌رود، ولی مقابل آنها مشغول جنگ هستیم. من هیچ چیز برای خودم نمی‌خواهم فقط یک داور منصف می‌خواهم!

این صحبت‌های ریکاردو ساپینتو که با تأخیر به نشست خبری آمده بود، خشم بازیکنان پرسپولیس را به دنبال داشت.

شاگردان یحیی گل محمدی بابت این مصاحبه و زیر سئوال بردن قهرمانی پرسپولیس و ربط دادن آن به اشتباهات داوری به شدت شاکی شده و این موضوع سوژه اردوی سرخپوشان تهرانی در شب پیش از دربی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان