//
کدخبر: ۳۵۶۴۰ //

دستگیری تیم تروریستی داعش در قم

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با بیان اینکه شهر قم یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی‌های تروریستی داعش است، گفت: در زمان عملیات تروریستی تهران تیم تروریستی داعش در قم توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند.

دستگیری تیم تروریستی داعش در قم
به گزارش فرتاک نیوز،

 احد جمالی ظهر امروز در سومین نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد، با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نیازمند الگوبرداری از امام علی(ع) هستیم، اظهار کرد: شیعه امام علی(ع) باید انقلابی باشد و انقلابی بماند چرا که بر اساس فرمایش ایشان خداوند انسان را آزاد آفریده و انسان نباید بنده و اسیر فرد دیگری باشد.

وی با اشاره به حملات تروریستی داعش در تهران عنوان کرد: سپاهیان همیشه سرافراز نظام جمهوری اسلامی جواب دندان‌شکنی به تکفیری‌ها و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنها دادند.

جمالی با بیان اینکه شهر قم یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی‌های تروریستی داعش است، خاطرنشان کرد: در زمان عملیات تروریستی تهران تیم تروریستی داعش در قم توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مباحث امنیتی در شورای اداری برای مدیران دستگاه‌های اجرایی تشریح می‌شود، گفت: استان قم با توجه به اینکه پایتخت معنوی جهان شیعه است و حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید را در خود جای داده از اهمیت والایی برخوردار است.

 

منبع: جام جم آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان