//
کدخبر: ۳۵۴۱۰ //

هلاکت یکی از فرماندهان اصلی داعش در حملات موشکی سپاه پاسداران به دیرالزور

منابع میدانی از هلاکت یکی از فرماندهان اصلی داعش با تابعیت سعودی در حملات موشکی دیشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیالزور سوریه خبر می دهند.

هلاکت یکی از فرماندهان اصلی داعش در حملات موشکی سپاه پاسداران به دیرالزور
به گزارش فرتاک نیوز،

به گفته منابع میدانی، یکی از فرمانهدهان اصلی گروه تکفیری تروریستی داعش به نام«سعد الحسینی»  معروف به «ابوسعد» با تابعیت سعودی در حملات موشکی دیشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیرالزور سوریه کشته شده است.

در آخرین ساعات یکشنبه 28 خرداد ، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک بالستیک میان‌برد مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور سوریه را هدف قرار داد .  

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت آمیز بودن عملیات گفت: گزارش های رسیده از پهپادهایی که این عملیات را رهگیری و اطلاع رسانی کردند حاکی است خوشبختانه عملیات محدود و قدرتمند موشکی سپاه که دیشب به دیرالزور سوریه انجام شد موفقیت آمیز بوده است.

وی افزود: در این عملیات ضربات قابل توجهی به نفرات گروه های تروریستی و به تجهیزات و امکانات آنها وارد شد.

سردار شریف گفت: ان شاء الله این عملیات محدود موشکی پیام خودش را برای گروهک های تروریستی در مرحله اول و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها در مرحله بعد به دنبال داشته باشد تا دیگر طمع انجام دادن اینگونه عملیات های تروریستی را در جغرافیای کشور عزیزمان نداشته باشند و احترام ملت ایران را پاس بدارند.

وی افزود: در صورت تکرار مجدد تروریست ها باید در انتظار ضربات سخت و تعیین کننده تری باشند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حمله تروریستی گروهک تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) گفت: پس از این حادثه هم از قول فرمانده کل سپاه و هم در بیانیه رسمی سپاه اعلام شد که این رفتار گروه های تروریستی به ویژه طراحان آن را حتما تلافی خواهیم کرد و درس فراموش ناشدنی به آنها خواهیم داد.

 

منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان