//
کدخبر: ۳۲۴۵۴ //
عضو کمیته دفاعی مجلس خبر داد:

شهادت چند تن از مسئول دفترهای نمایندگان مجلس

عضو کمیته دفاعی کمیسیون امیت ملی و سیاست خارجی مجلس از به شهادت رسیدن ده تن در حادثه تروریستی مجلس خبر داد و گفت: برخی از شهدا از میان مسئولین دفاتر نمایندگان مجلس بوده و تا کنون 33 تن هم مجروح به جای مانده است.

شهادت چند تن از مسئول دفترهای نمایندگان مجلس
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد جواد جمالی در تشریح آخرین وضعیت مجلس در پی حمله تروریستی امروز صبح در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت: صبح امروز تعدادی قلیل از مزدوران و سرکردگان مرتجع کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس با همکاری منافقین و داعش دست به اقدام کور تروریستی زدند و به نوعی به زعم باطل خود ابراز وجود کردند.

وی افزود: در این اقدام تروریستها بسوی مردم بی گناه و مراجعین کورکورانه آتش گشودند. این گونه رفتارها ناخودآگاه انسان را به یاد خط ترور سال 60 می اندازد. در برهه زمانی که منافقان بطور لجام گسیخته مردم کوچه و بازار را به گلوله می بستند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی حادثه امروز را یکی از پیامدهای سفر ترامپ به منطقه و حضور در ریاض پایتخت تروریست پرورها دانست و خاطر نشان کرد: پیشتر هم وزیر دفاع عربستان از کشیدن دامنه جنگ به داخل مرزهای ایران خبر داده بود اما بدانند با چنین اقداماتی تنها بر وحدت مردم ما افزوده خواهد شد و همچون دهه شصت تروریستهای جلاد و کور دل راه به جایی نخواهند بود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در 14 خرداد که عنوان داشتند اجازه ندهید جای شهید و جلاد عوض شود، تصریح کرد: امروز باز هم ددمنشی منافقان و تروریستها بر همگان نمایان گشت و ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان را بر ما یادآور نمود.

وی گفت: طبق تماسی که با مسئولین امنیتی داشتم همچنان دو نفر از تروریستها داخل ساختمان اداری مجلس در حلقه محاصره نیروهای انتظامی قرار دارد اما خوشبختانه صحن مجلس تحت تدابیر شدید امنیتی کنترل شده و جای نگرانی نیست.

جمالی در پاسخ به این سئوال که آیا مجلس پس از این حادثه با مسئولین ذی ربط و موضوع را پیگیری خواهد کرد، عنوان داشت: بله قطعا کمیسیون امنیت و مجلس با مقامات نظامی امنیتی بمنظور بررسی رخداد تروریستی امروز تشکیل جلسه خواهد داد.

وی افزود: خوشبختانه یکی از تروریستهای واقعه حرم مطهر امام دستگیر شده که می تواند سر نخهای مهمی در اخیار دستگاه اطلاعاتی کشورمان قرار دهد.

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان