//
کدخبر: ۳۱۷۱۹ //

ترافیک نیمه سنگین هراز و فیروزکوه/زائران امام مشایعت می شوند

فیروزکوه- رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین محورهای هراز و فیروزکوه از مشایعت زائران حضرت امام توسط پلیس راه خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین هراز و فیروزکوه/زائران امام مشایعت می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیاوش محبی، در گفتگو با خبرنگار با بیان این که ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت محور هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است، اظهار داشت: در هیچکدام از محورهای هراز و فیروزکوه گره ترافیکی وجود ندارد.

 

وی به حضور زائرین مرقد مطهر امام خمینی(ره) در محور هراز و فیروزکوه به قصد حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم مطهر امام اشاره کرد و افزود: نیروهای پلیس راه زائرین را در تمام مسیر رفت و برگشت تا حرم مطهر امام(ره) مشایعت می کنند و ایمنی این زائرین عزیز را تامین می کنند.

 

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: من و همکارانم تمام سعی خود را خواهیم کرد تا زائرین امام(ره) در کمترین زمان و ایمن ترین حالت به مقصد برسند.

 

محبی افزود: تمام رانندگان اتوبوس های حامل زائرین، قبل از حرکت، آموزش های لازم را دیده و از لحاظ مسائل ایمنی و معاینه فنی . همراه داشتن مدارک توجیه شدند.

 

وی گفت: به رانندگان، مخصوصا رانندگان اتوبوس که حامل زائران عزیز هستند توصیه می کنم رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار بدهند و بدانند که عوامل پلیس راه در تمام مسیرهای مواصلاتی حضور فعال دارند.

 

بر اساس این گزارش، مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) عصر یکشنبه در حرم مطهر امام و با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار می شود.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان