//
کدخبر: ۲۴۹۷۷ //

جزئیات برخورد خودروی فرماندار ملایر با مامور پلیس راهور/ تایید ایراد صدمات به مامور نیروی انتظامی از سوی پزشکی قانونی/ شکایت از فرماندار به دلیل توهین به مامور

حمزه با اشاره به تشکیل پرونده برای برخورد خودروی بخشدار جوکار با مامور راهنمایی و رانندگی گفت: پزشکی قانونی ایراد صدمات به مامور راهور را تأیید و وفق شکایت نماینده حقوقی نیروی انتظامی فرماندار ملایر نیز به مأمور توهین کرده است.

جزئیات برخورد خودروی فرماندار ملایر با مامور پلیس راهور/ تایید ایراد صدمات به مامور نیروی انتظامی از سوی پزشکی قانونی/ شکایت از فرماندار به دلیل توهین به مامور
به گزارش فرتاک نیوز،

حمزه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان با اشاره به تشکیل پرونده برای برخورد خودروی حامل فرماندار ملایر و بخشدار جوکار با مامور راهنمایی و رانندگی گفت: حسب شکایت مأمورین پلیس راه محور همدان به ملایر مورخ ۴ / ۲ / ۹۶ در ساعت ۴۸: ۱۳ مأمورین در عین کنترل سرعت با دوربین، خودرو سواری که دارای سرعت ۱۳۷ کیلومتر بوده را متوقف کردند.

وی گفت: با پیاده شدن راننده خودرو، افسر از راننده تقاضای مدارک می‌کند که یک نفر از سرنشینان خودرو با معرفی خود به عنوان بخشدار جوکار و با عنوان اینکه خودرو فرمانداری است از ارائه مدارک توسط راننده خودداری می‌کند.

این مقام قضایی اظهار کرد: مأمور راهنمایی و رانندگی در ادامه به سمت جلوی خودرو جهت اعمال قانون می‌رود که بخشدار با بیان عبارتی توهین آمیز به مأمورین، شخصاً به عنوان راننده سوار خودرو شده و ضمن برخورد با مأمور، مأمور بر روی کاپوت خودرو می‌افتد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان تصریح کرد: پس از طی مسافتی با زدن ترمز، مأمور بر روی زمین می‌افتد و بدون کمک به مأمور از محل متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه پزشکی قانونی ایراد صدمات به مامور راهور را تأیید کرده است، گفت: وفق شکایت نماینده حقوقی نیروی انتظامی فرماندار ملایر نیز به مأمور توهین کرده است.

حمزه خاطرنشان کرد: محل وقوع درحوزه بخشداری جوکار بوده و حداکثر سرعت مجاز ۱۱۰ کیلومتراست.

دادستان همدان با بیان اینکه پرونده مزبور به شعبه بازپرسی ارجاع شده، یادآور شد: دستور احضار متهمین جهت بررسی موضوع صادر شده است، و آنچه در رسانه‌ها مطرح شده بر اساس اظهارات و شکایات ناجا بوده و موضوع در حال بررسی است.

 

 

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان