//
کدخبر: ۲۲۲۳۳ //

واکنش لاریجانی به آمار وزیر کار

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاحیه وزیر کار هم نتوانست آمار غلط وی در مورد ۳.۲ بیکاری در کشور را اصلاح کند و این امر با واکنش رئیس مجلس همراه بود.

واکنش لاریجانی به آمار وزیر کار

به گزارش فرتاک نیوز،محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: پس از واکنش نمایندگان نسبت به این صحبت وزیر کار که آمار بیکاری در کشور 3.2 درصد است در پایان جلسه وی در اصلاح صحبت‌های خود عنوان کرد که 3.2 میلیون نفر است و 12.5 درصد بیکاری در جامعه را شاهد هستیم که این مطلب وی هم واکنش رئیس مجلس را به همراه داشت.

وی افزود: لاریجانی در واکنش به این صحبت وزیر کار عنوان کرد که آمار 3.2 میلیون نفر با 12.5 درصد همخوانی ندارد و نمی‌توان آن را با هم تطابق داد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: موضوعاتی که در جلسات غیرعلنی امروز مطرح شد هیچکدام جنبه غیرعلنی نداشت و می‌شد که جلسه امروز به صورت علنی برگزار شود و همه در جریان آن قرار بگیرند که چه بحث‌هایی در حال انجام است.

پورمختار خاطرنشان کرد: مطالبی که در جلسه غیرعلنی امروز در خصوص بحث اشتغال در کشور مطرح شد یکسری مسائل کلی بود و هیچ یک از مطالب ارائه شده حاکی از یک کار اجرایی و کارشناسی در این حوزه نبود.

وی افزود: از این بحث‌ها شغلی برای جوانان ما ایجاد نمی‌شود و نباید جلسه اصلاً علنی می‌شد و آماری که در جلسه امروز ارائه شد در راستای توجیه موضوع بیکاری در کشور بود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: آقایان 4 سال وقت تلف کردند و این در حالی است که باید نسبت به موضوع بیکاری شناخت می‌داشتند و اقدامی را صورت می‌دادند و اینکه دلایل بیکاری را که بارها ذکر شده آقای وزیر در جلسه امروز برشمرد، هنر نکرده.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان