//
کدخبر: ۱۵۶۶۹ //

امیدوارم در عید نوروز به همه ملت ایران خوش بگذرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: امیدواریم ایام اول سال و عید نوروز ان‌شاءالله به شما و همه‌ى ملت ایران خوش بگذرد و شاد باشید و زندگى شیرینى داشته باشید.

امیدوارم در عید نوروز به همه ملت ایران خوش بگذرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «امیدواریم ایام اول سال و عید نوروز ان‌شاءالله به شما و همه‌ى ملت ایران خوش بگذرد و شاد باشید و زندگى شیرینى داشته باشید.» ۹۱/۱۲/۲۶؛ «مردم قوانین رانندگی را رعایت کنند تا در ایام شادی، برای آنان تلخکامی بوجود نیاید.» ۹۱/۱۲/۲۶؛ «نوروز برای ملت ما، عبارت است از توجّه مردم به خدا. اوّلِ تحویلِ سال که می‌شود، مردم دعا می‌خوانند، «یا محوّل الحول والاحوال» می‌گویند، آغاز سال را با یاد خدا شروع می‌کنند، توجّه خود را به خدا زیاد می‌کنند. این، ارزش است.»۷۷/۱/۱؛ «مردم نوروز را بهانه‌ای برای دید و بازدید و رفع کدورت‌ها و کینه‌ها و محبّت به یکدیگر قرار می‌دهند. این همان برادری و عطوفت اسلامی و همان صله‌ی رحم اسلام است؛ بسیار خوب است.»۷۷/۱/۱

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در آستانه فرارسیدن سال ۱۳۹۶؛ بر اساس بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب مجموعه پوستر «امیدوارم در عید نوروز به همه ملت ایران خوش بگذرد» را منتشر کرد.

 

منبع: واحد مرکزی خبر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان